Het grote opmerkingen / feedback topic
[permalink] geplaatst op 7 maart 2010, 16:21 uurOk, apart, had het nooit eerder gezien. Kan je dat al verbeteren door een correctie in te sturen zonder iets te veranderen?
[permalink] geplaatst op 7 maart 2010, 16:33 uurVorige keer lukte het om even de naam weg te halen en weer opnieuw in te voeren, maar bij deze heb ik de film gecorrigeerd zonder iets te veranderen. Dus dat is wel voldoende denk ik als je een correctie instuurt.
boomkat
[permalink] geplaatst op 7 maart 2010, 18:52 uurVraagje, is er ook een algemeen topic om acties, aanbiedingen etc. aan te kondigen. Ik zie dat zo'n beetje elke dvd shop wel een eigen topic heeft, maar is het niet fijner om in 1 oogopslag te kunnen zien welke dvd's er nu weer in de aanbieding zijn?

.
[permalink] geplaatst op 8 maart 2010, 12:29 uur
[permalink] geplaatst op 8 maart 2010, 13:03 uurJammer toch?

[permalink] geplaatst op 8 maart 2010, 13:43 uurDan kan daar toch weer mee door worden gegaan. Die is eigenlijk beter dan alle aparte van één winkel.
[permalink] geplaatst op 8 maart 2010, 13:49 uur
[permalink] geplaatst op 9 maart 2010, 2:41 uurIn het Forumtopic "Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)":
Het toevoegen werkt niet meer (althans bij mij)!!!
Als ik stap 4 (de laatste stap) heb ingevuld, en ik wil op "opslaan" drukken om de toevoeging te verzenden, dan is de poster weg!
En als je dan probeert om nog een keer op "opslaan" te drukken, dan krijg je de melding dat je één veld niet hebt ingevuld.
Help???
[permalink] geplaatst op 9 maart 2010, 9:58 uurInmiddels weer wel? Ik zie in ieder geval een film in de wachrij van een later tijdstip.
[permalink] geplaatst op 9 maart 2010, 13:29 uurJa, vanmorgen vroeg deed ie het weer wel! Gelukkig had ik alles vannacht opgeslagen in Word.
Kijken wat ie de volgende keer weer doet....
[permalink] geplaatst op 9 maart 2010, 14:45 uurZojuist weer een film ingestuurd, dus het werkt weer gewoon!
[permalink] geplaatst op 9 maart 2010, 17:32 uur
[permalink] geplaatst op 9 maart 2010, 21:58 uurIn De Site > Algemeen > films toevoegen:
Als ik mij inlog, wil ik films toevoegen in mijn eigen map, maar als ik er meerdere tegelijk wil toevoegen, dan klik ik erop, maar dan pakt de muis de film niet en de muis geeft aan fale hoe kan ik dit verhelpen, want het is ontzettend irritant dat ik, maar 1 film tegelijk kan toevoegen omdat het balkje fale aangeeft.
[permalink] geplaatst op 11 maart 2010, 15:30 uurIn De Site > Algemeen > Covers!:
Beste Moviemeter guys,
Laten we het ons allemaal makkelijk maken en bij iedere film ook meteen het covertje bijplaatsen dat via de site te downloaden is????
[permalink] geplaatst op 11 maart 2010, 15:34 uurBij alle films staat toch een cover. Of als die nog niet beschikbaar is een still uit de film.
Ikke nie snap

[permalink] geplaatst op 11 maart 2010, 18:07 uurDownload tips zijn verboden op de site en dus zullen we ook nooit complete dvd hoezen op de site gaan zetten.
[permalink] geplaatst op 11 maart 2010, 21:54 uurWat ik wel handig zou vinden is dat ik kan zien welke films ik in de wacht heb staan. En ook welke correcties die ik verstuurd heb (en nog niet behandeld zijn).
Weet niet of het makkelijk is om dat te laten zien.
[permalink] geplaatst op 12 maart 2010, 20:36 uurWaarom gaat er bij het uploaden van je avatar eigenlijk kwaliteit verloren? #durftevragen
Mint Clansell
[permalink] geplaatst op 12 maart 2010, 22:18 uurIs dat zo? Niks van gemerkt bij mijn avatar. Maar die is dan ook precies 54x54 groot.
[permalink] geplaatst op 12 maart 2010, 22:31 uurMint Clansell schreef:
Is dat zo? Niks van gemerkt bij mijn avatar. Maar die is dan ook precies 54x54 groot.
Ja dat is bij mij ook zo, en ook die is precies 54x54 pixels groot, dus dat lijkt me geen geldig reden. (bij mij is er verlies van scherpte, terwijl er door mij een scherpe bron is gebruikt met voldoende pixels - ook de poster bij de film hier op de site is al scherper).
[permalink] geplaatst op 12 maart 2010, 22:43 uurBij de posters op Moviemeter is er een maximum van 25 KB en worden plaatjes met een hogere kwaliteit die daarbovenuit komen, naar beneden bijgesteld.
Wellicht is er ook zoiets voor avatars?
[permalink] geplaatst op 13 maart 2010, 2:36 uurLijkt me sterk, aangezien ik mijn afbeelding al tot 2kB heb teruggebracht. Heb m'n avatar nu behoorlijk verscherpt om de blur na het uploaden op te heffen.
[permalink] geplaatst op 13 maart 2010, 13:54 uurKnisper schreef:
Bij de posters op Moviemeter is er een maximum van 25 KB en worden plaatjes met een hogere kwaliteit die daarbovenuit komen, naar beneden bijgesteld.
Wellicht is er ook zoiets voor avatars?
Huh? Ik dacht dat dat maximum aantal KB al een hele poos geleden was afgeschaft???
[permalink] geplaatst op 13 maart 2010, 15:09 uurHet is er nog wel, maar in plaats van dat je het zelf in de gaten moet houden, wordt het nu automatisch aangepast indien het te hoog is.
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 13:05 uurObservator schreef:
Waarom gaat er bij het uploaden van je avatar eigenlijk kwaliteit verloren?
Vraag staat nog steeds.
Verder is de inhoud/opmaak van deze foutmelding een beetje bijzonder:

Verschijnt bij het plaatsten van een bericht zonder invoer.
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 14:09 uurAls je niks te vertellen hebt hoef je ook geen bericht te sturen hoor

[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 17:41 uurKlopt

En om te voorkomen dat dat toch (per ongeluk) gebeurt, is er deze foutmelding.
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 19:59 uurObservator schreef:
Waarom gaat er bij het uploaden van je avatar eigenlijk kwaliteit verloren? #durftevragen
slecht programmeerwerk

je plaatje wordt sowieso als een nieuwe jpeg opgeslagen, ook als de afbeelding die je uploadt al aan alle eisen voldoet
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:00 uur
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:04 uurAltijd leuk, aparte karakters in je naam

.