- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ben ik de enige bij wie MM er elke avond even na twaalven een paar minuten af ligt?
Vind het vooral raar dat het altijd gebeurt rond 00.04 of 00.05 en niet stipt om 00.00.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Komt volgens mij doordat de datebase om 0.00 bijgewerkt wordt en dat zal dan wel enkele minuten duren.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me dat de site dan plat gaat op het moment van het bijwerken zelf, niet enkele minuten erna. Wat ik in de tweede regel van mijn vorige bericht al probeerde aan te geven.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
De door Scorsese geproduceerde blues-reeks staat er hier in één keer op; Blues, The (2003)
Maar ieder deel heeft een andere regisseur en ook andere personages die we volgen. Horen deze dan niet net zoals de 'Masters of Horror' reeks er individueel op te staan?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ik heb de dvd gekocht met enkel The Blues, het gedeelte van Martin Scorscese... Ik merkte pas later dat het een reeks was.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Deze film verschijnt onder 'mijn updates' terwijl ik hier nog nooit iets heb gepost, laat staan de pagina bezocht... enig idee waarom?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hee, heb ik ook, met deze film. Heb de pagina al wel bezocht, maar niks gepost (heb de film zelfs nog niet gezien)...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Nee hoor, geen drama, enkel een opmerking in "Het grote opmerkingen / feedback topic". Mag dat?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Waarschijnlijk gewoon onbewust een keer zo'n knopje aangeklikt.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Wat een drama.
Ja, want dit zou zomaar kunnen betekenen dat Jordy of de modjes mijn updates zodanig manipuleren en ons zo onder de duim houden, en wat uiteindelijk zou kunnen bewijzen dat 9/11 een inside job was. We are worden in de gaten gehouden, overal en altijd. het wordt tijd dat je je dit gaat realiseren. Anonimiteit op internet is een leugen.
AC/DC
-
- 420 berichten
- 0 stemmen
Ja, want dit zou zomaar kunnen betekenen dat Jordy of de modjes mijn updates zodanig manipuleren en ons zo onder de duim houden, en wat uiteindelijk zou kunnen bewijzen dat 9/11 een inside job was. We are worden in de gaten gehouden, overal en altijd. het wordt tijd dat je je dit gaat realiseren. Anonimiteit op internet is een leugen.
Verbaas me elke dag meer om die opmerkingen van jou 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het is meer de kunst er niet op te reageren.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik kende Pastichio Rocker na al die tijd eigenlijk nog niet zo goed. Pas als je er op gaat letten (ik sinds vorige week), dan zie je dat hij soms users op het verkeerde been wilt zetten. Maar vóór die tijd vond ik het maar een rare gast met vaak dwaze meningen. Kan me voorstellen dat meer mensen dat denken. Verder waardeer ik wél zijn andere hobby.
Waarschijnlijk is het een droogkloot net als ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Pastichio Rocker heeft zich bij mij onsterfelijk gemaakt met die tekening over Onderhond, voor de rest lach ik de ene keer meer dan de andere keer, een droogkloot met humor, of je er van houd is je eigen probleem.
vind het wel altijd grappig als mensen happen!
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, een brutaal mens heeft de halve wereld. Zelfs wanneer die wereld eindigt bij moviemeter.nl
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Pastichio Rocker heeft zich bij mij onsterfelijk gemaakt met die tekening over Onderhond, voor de rest lach ik de ene keer meer dan de andere keer, een droogkloot met humor, of je er van houd is je eigen probleem.
vind het wel altijd grappig als mensen happen!
Welk topic was dat ook alweer waar die tekening staat?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik heb net op Trapped gestemd. Ik ga naar de regisseur om zijn films te bekijken ik duw op het plusje om ook de poster te kunnen zien en bij Trapped staat: gemiddelde: 3,06 (316 stemmen), je hebt niet op deze film gestemd. Terwijl ik er wel op gestemd heb. Dit heb ik trouwens al meer tegengekomen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Nu met die stomme sterretjes moet je zelf de pagina refreshen voordat je stem wordt verwerkt.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Nu met die stomme sterretjes moet je zelf de pagina refreshen voordat je stem wordt verwerkt.
Is dat altijd zo? Ik had het gister wel een keer.
coldheaven
-
- 623 berichten
- 188 stemmen
Vraagje: verwijderen moderators weleens "off-topic gezeik" van andere moderators? 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Moderators zeiken toch niet off-topic..., toch? 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Vind het hier nu toch wel echt off-topic gaan btw 
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Waarom is ''hollywood king'' nou geband?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Sommige topics die onder 'mijn updates' staan zie ik niet bij de 'gewone' forum updates, en andere weer wel. Zo'n beetje 30% van de topics kan ik alleen bij 'mijn updates' vinden. Hoe dat zo?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Misschien omdat het spelletjestopics zijn? Die zijn namelijk niet meer in de gewone updateslijst te vinden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22421 berichten
- 5127 stemmen
Waarom is ''hollywood king'' nou geband?
Omdat het nieuwe naam bleek van iemand die hier nooit meer welkom is (en het was trouwens niet Lad, er zijn meer van dat soort gevallen). Sommigen hebben het hier zo bont gemaakt na een serie waarschuwingen en meerdere bans, dat zo iemand geen kans meer krijgt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.