Trailers op de site
[permalink] geplaatst op 8 februari 2009, 12:33 uurLeuk dat het iemand opvalt

er zij nu ruim 1600 films met een trailer
[permalink] geplaatst op 17 februari 2009, 16:50 uurJordy schreef:Leuk dat het iemand opvalt

er zij nu ruim 1600 films met een trailer
Bij mij werken die trailers niet van QuickTime. Ik krijg een wit vierkant met een zwarte boord errond.
[permalink] geplaatst op 17 februari 2009, 21:16 uurReservoir Dogs schreef:
Bij mij werken die trailers niet van QuickTime. Ik krijg een wit vierkant met een zwarte boord errond.
Same here. En er zijn veel trailers in quicktime formaat.

[permalink] geplaatst op 19 maart 2009, 17:49 uurProbleem is nog altijd niet opgelost.
Jeauhan
[permalink] geplaatst op 20 maart 2009, 23:51 uurHeb nog nimmer een probleem gehad het QuickTime trailers. Uiteraard niet op een Mac, maar ook niet met vista of xp. Sterker nog, vind de QuickTime en Apple trailers beter dan welke andere dan ook.
[permalink] geplaatst op 23 april 2009, 9:16 uur
[permalink] geplaatst op 8 augustus 2009, 19:04 uurIn
De Site > Algemeen > Hoe kijken jullie de trailers? (quicktime):
vroeg ik me af.
Ik met VLC media player web plugin
het nadeel daar aan is dat er geen seek-bar of play-pause controls zijn

maar streamt iig wel prima

[permalink] geplaatst op 25 augustus 2009, 12:30 uurApple lijkt iets veranderd te hebben aan het formaat van de url's naar trailers, ze doen het niet meer. Heb de linkjes voor nu even weggehaald.
[permalink] geplaatst op 21 september 2009, 17:25 uurik las ergens dat met een kleine aanpassing in de url de trailers wel nog steeds te embedden zijn, dus ze zijn weer terug, benieuwd voor hoe lang
[permalink] geplaatst op 21 september 2009, 20:08 uurAh, mooi.

[permalink] geplaatst op 13 januari 2010, 22:07 uurBij recentere films zijn/komen de trailerlinkjes weer terug, dit keer zijn het linkjes naar de apple.com pagina waar je de resolutie etc. kunt kiezen. Rechtstreeks embedden gaat niet meer.
[permalink] geplaatst op 11 februari 2010, 16:58 uurHet lijkt mij wel wat als er trailers komen bij de films waar je op kan stemmen enzo.
[permalink] geplaatst op 11 februari 2010, 17:03 uurZal erg leuk zijn inderdaad als er trailers bij (de meeste) films komen.

[permalink] geplaatst op 11 februari 2010, 17:52 uurTrailers bij de films....?
Sinds wanneer is dat, zo te zien aan dit topic al een tijdje....
Jaaaa.. ik merk zulke dingen!

[permalink] geplaatst op 3 maart 2011, 21:28 uurWe hebben sinds een tijdje bij films "af en toe" een QuickTime en/of YouTube linkje voor de trailer. Ik wil dit eigenlijk wat beter aanpakken, zodat er bij elke recente film (waar mogelijk) in beide formaten een trailer te vinden is.
Om te beginnen wil ik de QuickTime links compleet maken, daarom heb ik op Apple.com opgezocht welke trailers zij allemaal hebben, en welke wij daarvan nog niet gelinkt hebben. Het resultaat: er zijn een kleine 1000 trailers die nog gelinkt moeten worden.
Als je mee wil helpen om deze te koppelen dan kan dat hier:
http://www.moviemeter.nl/site/linktrailers
alvast bedankt!
[permalink] geplaatst op 3 maart 2011, 21:43 uurIk kom af en toe dezelfde films tegen (Haunted Mansion (2003) & Leonard Cohen: I'm Your Man (2005)).
[permalink] geplaatst op 3 maart 2011, 21:52 uurvolgens mij moet dat nu goed gaan
[permalink] geplaatst op 4 maart 2011, 23:05 uur
We zijn bijna halverwege, alvast een bedankje aan de mensen die mee aan het helpen zijn
[permalink] geplaatst op 6 maart 2011, 12:11 uurklaar, bedankt allemaal!
[permalink] geplaatst op 28 juli 2011, 14:17 uur
[permalink] geplaatst op 9 augustus 2011, 11:46 uurErg handig die update. Maakte er al veel gebruik van!
[permalink] geplaatst op 9 augustus 2011, 16:03 uurKunnen wij zelf ook trailers aan films toevoegen? En zo ja, hoe moet dat dan?
Bij 'corrigeren' is er toch geen optie om een Youtube trailer te linken.
[permalink] geplaatst op 9 augustus 2011, 20:01 uurJe kunt een linkje sturen naar een
'toevoegingen en correcties' crewlid.
Bij voorkeur een link naar een trailer op het YouTube kanaal van de betreffende filmmaatschappij en in HD-kwaliteit.
Indien er een NL ondertitelde versie is dan heeft die de voorkeur.
[permalink] geplaatst op 10 augustus 2011, 21:01 uur
[permalink] geplaatst op 11 augustus 2011, 7:46 uurDat is een browser-specifiek probleempje.
Heb ik ook in Firefox bij veel trailer pagina's.
In IE zie ik wel een trailer in 3 formaten (alleen de HD links werken niet).
Snap niet dat die bug nog niet gefixed is door Apple. Dit probleem speelt al maanden.
[permalink] geplaatst op 11 augustus 2011, 13:58 uurEn ik gebruik nota bene Safari.
[permalink] geplaatst op 12 augustus 2011, 14:02 uurIn Film > Algemeen > Youtube link:
Kon niet direct het goeie topic vinden, alleen maar Youtube, waar ze maar constant filmpjes posten, eum..... ha.
In ieder geval, ik kan geen youtube trailer toevoegen aan de films, is dit normaal, of kijk ik erover?
bv. The Mechanic, heeft Quicktime trailer, maar geen YouTube.
Tnx
[permalink] geplaatst op 12 augustus 2011, 14:09 uurDie mogelijkheid bestaat er voor gebruikers (nog) niet.
Ik heb alsnog de YouTube trailer gelinkt.
Je kan een volgende keer een PM sturen naar een
toevoegingen crewlid.