- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Televisie-overzicht
Televisie-overzicht
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Daar zijn andere topics voor.
Deze 3 films waren om half 9 op tv:
Wild Things (1998)
Alternatieve titel: Sex Crimes, gisteren 20:30 uur, RTL5
Colditz (2005)
gisteren 20:30 uur, RTL7
Wiz, The (1978)
gisteren 20:30 uur, RTL8
lecks-almelo
-
- 75 berichten
- 0 stemmen
en om 10 over 8 op veronica?
die bedoelde eigenlijk
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
Waarom staat Coming to America (1988) niet op de lijst.
Gisteren wel maar dat klopte niet.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Televisie-overzicht voor België:
VT4 :
Guess who (dinsdag 30 december om 20:40u.)
Saving Private Ryan (vrijdag 2 januari om 22:25u.)
Charlie and the Chocolate Factory (zaterdag 3 januari om 21:20u.)
The Score (zaterdag 3 januari om 23:25u.)
2Be:
The Lord of the Rings: The Return of the King (woensdag 31 december om 20.40u.)
The Flintstones (donderdag 1 januari om 20.35u.)
Slither (donderdag 1 januari om 22.10u.)
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (vrijdag 2 januari om 20.40u.)
Spy Kids (zaterdag 3 januari om 19.45u.)
Hulk (zaterdag 3 januari om 21.20u.)
Waar ik trouwens ook voor ben is om het Televisie-overzicht bij de films te zetten die ook in België worden uitgezonden vermits er ook een groot aantal Belgen op MM zitten.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31466 berichten
- 5614 stemmen
Daar zijn al enkele discussie over geweest en ik kan Jordy ook wel ergens begrijpen. Het is origineel tenslotte nog een Nederlandse site. Het probleem wordt wel opgelost met het topic http://www.moviemeter.nl/forum/12/541/630#650 waarin ik de meeste films van de Belgische zenders op een rijtje zet. Alle films boven de 3 stemmen, grote blockbusters en persoonlijk tips die eventueel naast de boot vallen. En wie wil kan uiteraard altijd zelf tips bij aanvullen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ja maar het zou toch handig zijn in plaats van telkens het te moeten invullen bij een topic.
cel
-
- 87 berichten
- 0 stemmen
Een vraagje:
waarom staan de films die op bijvoorbeeld:
ARD, ZDF, RTL, SAT, SWR of WDR niet op deze site bij tv overzicht.
dus alle duitse zenders.
zij zenden ook altijd veel films uit.
606
-
- 23903 berichten
- 12418 stemmen
Een vraagje:
waarom staan de films die op bijvoorbeeld:
ARD, ZDF, RTL, SAT, SWR of WDR niet op deze site bij tv overzicht.
dus alle duitse zenders.
zij zenden ook altijd veel films uit.
Juist dat vroeg ik me ook af.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En als ze alle films opzetten die op de Duitse zenders komen kunnen ze ook meteen al de films die op de Belgische zenders komen opzetten...
judgepaddy
-
- 553 berichten
- 2586 stemmen
Aaarch, geen Duitse films!
Door de nasynchronisatie is 1/3 van de film voor mij al verpest.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik wil de komende tijd het tv-overzicht eindelijk eens flink onder handen nemen. De eerste stap hierin gaat worden het configureerbaar maken van welke zenders je wilt zien in de lijsten. M'n idee is dat je standaard alleen zenders ziet die je "normaal gesproken" zou willen zien (gericht op de Nederlandse kijker die Nederlands en misschien Engels spreekt) maar dat je optioneel je zenders kunt aanpassen: Duitse zenders erbij of juist een aanbod gericht op Belgie, of...
De volgende vragen / discussiepunten
- Wat moet de totale lijst aan zenders worden?
- Voldoet het huidige aanbod als de "standaard" configuratie?
- Wie gaat eventueel het extra werk op zich nemen om ook voor deze extra zenders de tv-meldingen in te voeren? Ik kan me voorstellen dat Henk misschien niet zit te wachten op nog meer werk, naast alles wat hij al doet voor de site 
alvast bedankt voor het meedenken
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1480 stemmen
Ik wil de komende tijd het tv-overzicht eindelijk eens flink onder handen nemen. De eerste stap hierin gaat worden het configureerbaar maken van welke zenders je wilt zien in de lijsten. M'n idee is dat je standaard alleen zenders ziet die je "normaal gesproken" zou willen zien (gericht op de Nederlandse kijker die Nederlands en misschien Engels spreekt) maar dat je optioneel je zenders kunt aanpassen: Duitse zenders erbij of juist een aanbod gericht op Belgie, of...
Dit klinkt goed
Er staat nu altijd zoveel crap tussen.
-
- 31466 berichten
- 5614 stemmen
Wie gaat eventueel het extra werk op zich nemen om ook voor deze extra zenders de tv-meldingen in te voeren? Ik kan me voorstellen dat Henk misschien niet zit te wachten op nog meer werk, naast alles wat hij al doet voor de site 
Ik maak toch al wekelijks een overzicht voor de Belgische zenders, dus ik wil gerust meehelpen voor die zenders. Dan bedoel ik EEN, KETNET, Canvas, VTM, VT4, 2BE, Vitaya, VijfTV en JimTV.
stinissen (crew films & series)
-
- 23974 berichten
- 77856 stemmen
Met goede bronnen over films op tv is dit geen probleem en ja de Duitse zenders ARD,ZDF,NDR en WDR zullen een aanwinst zijn.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
De volgende vragen / discussiepunten
- Wat moet de totale lijst aan zenders worden?
- Voldoet het huidige aanbod als de "standaard" configuratie?
- Wie gaat eventueel het extra werk op zich nemen om ook voor deze extra zenders de tv-meldingen in te voeren? Ik kan me voorstellen dat Henk misschien niet zit te wachten op nog meer werk, naast alles wat hij al doet voor de site 
alvast bedankt voor het meedenken
Ja ik wil ook helpen voor de Belgische zenders maar dan wil ik wel het woordje crew zien staan onder men naam 
Ik ben toch dagelijks actief op MM.
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
Ik stem ook voor een overzicht van enkele filmkanalen als FIlm 1 en met name TCM, waar ik geregeld naar kijk...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Film 1, dat zijn toch meerdere zenders die de hele dag films uitzenden? Ik vraag me af wie dat dan in moet gaan voeren allemaal... hoe dat met TCM zit weet ik niet
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
eerste voorstel, zodat we iets hebben om op te schieten
*** = wat standaard te zien is in het tv overzicht, tenzij je anders aangeeft
=== Nederlandse (of op Nederland gerichte) zenders ===
Nederland 1 ***
Nederland 2 ***
Nederland 3 ***
RTL 4 ***
RTL 5 ***
RTL 7 ***
RTL 8 ***
SBS 6 ***
Veronica ***
Net 5 ***
MTV ***
Jetix ***
Nickelodeon ***
Comedy Central ***
=== Belgische zenders ===
één ***
Ketnet/Canvas ***
VTM
VT4
2BE
Vitaya
VijfTV
JimTV
=== Franse zenders ===
TV 5 *** (want NL ondertiteld)
=== Duitse zenders ===
ARD
ZDF
NDR
WDR
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3321 stemmen
Ik stem ook voor een overzicht van enkele filmkanalen als FIlm 1 en met name TCM, waar ik geregeld naar kijk...
matthijs_013
-
- 3632 berichten
- 5939 stemmen
Wel op tvgids.nl, maar die is niet altijd betrouwbaar omdat TCM zijn programmering regelmatig verandert.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Het enige wat mij aanspreekt zijn natuurlijk de Belgische zenders, er zitten dan ook een grote groep Belgen op MM dus die Belgische zenders zijn interessant.
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
Op zich wel op de site zelf natuurlijk, maar enigszins omslachtig....
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
=== Belgische zenders ===
één ***
Ketnet/Canvas ***
Ik zou deze bij het 'Nederlandse pakket' gooien. Aangezien ik (en de meeste nl'ers met mij denk ik) graag willen weten welke films zij uitzenden zonder dat we dan ook de belgische commercielen erbij hebben.
Misschien een idee om een NL pakket (standaard) en een BE pakket te maken. NL pakket is dan wat je nu voorstelt plus één en
Ketnet/Canvas. BE pakket is dan wat je nu bij hun voorstelt plus NL1,2 en 3. Ze kunnen dan het volledige NL pakket uitvinken zodat ze onze commercielen er niet bij hebben.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De term "Belgische zenders" geeft alleen maar aan dat het Belgische zenders zijn, ze zitten in dit voorstel al in het standaard Nederlandse pakket, dit zie je aan de sterretjes.
Het is inderdaad een goed idee om een aantal standaardpakketten vast te stellen zodat mensen snel kunnen kiezen voor bv. een Belgisch pakket. Wordt wel een grote klus op die manier, dus ik weet niet of dit op korte termijn gaat gebeuren allemaal.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
De term "Belgische zenders" geeft alleen maar aan dat het Belgische zenders zijn, ze zitten in dit voorstel al in het standaard Nederlandse pakket, dit zie je aan de sterretjes.
Het is inderdaad een goed idee om een aantal standaardpakketten vast te stellen zodat mensen snel kunnen kiezen voor bv. een Belgisch pakket. Wordt wel een grote klus op die manier, dus ik weet niet of dit op korte termijn gaat gebeuren allemaal.
Belofte maakt schuld Jordy 
-
- 31466 berichten
- 5614 stemmen
Kan ook stap voor stap. Eerst de zenders aanbieden voor je er paketten van maakt. Maar het is idd zeker geen slecht idee imo.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik krijg het idee dat er 3 Belgen zijn die dit heel erg zien zitten, maar dat het verder niet zo belangrijk wordt gevonden? Ik schuif het in ieder geval iets naar achteren, misschien ergens over een paar maanden, eerst maar eens de buglijst wegwerken.