Stemmen zegt niets over de film...
[permalink] geplaatst op 23 december 2010, 14:03 uurSommige genres zullen ook minder en/of lagere stemmen krijgen dan andere. Zo zijn musicals of komedies minder in trek dan drama's en thrillers. Zelfs de beste musical haalt minder stemmen dan andere films. Dat wil niet zeggen dat die films slechter zijn, maar wel dat het genre minder mensen aanspreekt.
speranza
[permalink] geplaatst op 23 december 2010, 15:37 uurAlle door Reinbo genoemde factoren bij de opening van dit topic hebben bij mij geen invloed op mijn beoordeling.
[permalink] geplaatst op 23 december 2010, 17:26 uurdus gewoon inland empire kijken op een brakke zondag?

[permalink] geplaatst op 29 december 2010, 17:27 uurLigt een beetje aan de film zou ik zeggen

Een stem geven voor een ervaring als Eraserhead en Philosophy of a Knife voelt vreemd. Heb ik ook soms bij een aantal arthouse films. Maar als het gaat op hap, slik , weg- vermaak is een stem uitbrengen niet moeilijk
[permalink] geplaatst op 27 april 2011, 16:59 uurVolgens mij heet iedereen hier mee te maken. Alhoewel ik nog nooit van een 0,5/1 naar een 4,5/5 ben gegaan.. Als ik een film bagger vind, ga ik m niet ineens heel erg goed vinden ofzo..