spoilers!
[permalink] geplaatst op 27 juli 2003, 21:56 uurOorspronkelijk is deze categorie opgestart toen de spoiler-tag nog niet bestond. Nu is het, om de reden die kapp noemt, inderdaad af en toe nog wel handig (maar minder dan oorspronkelijk bedoeld)
[permalink] geplaatst op 28 juli 2003, 2:01 uurMaar het nadeel van dit topic is dat je niet kunt zien over welke film de spoiler gaat.
Dat lees je pas op t moment als je spoiler zelf aan t lezen bent.
[permalink] geplaatst op 28 juli 2003, 9:56 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenin de titel van het topic moet staan over welke films het gaat
bij spoilertopics over meerdere film wordt het als volgt gezegd:
Titanic: hij zinkt
Rocky IV: hij wint
[permalink] geplaatst op 28 juli 2003, 10:45 uurJordy, dat zou dus ook moeten bij het
Meest onbevredigende einde-topic!
Ik heb daar ooit als forum-beheerder werk van gemaakt, maar sindsdien zijn er al veel nieuwe berichten gepost.
[permalink] geplaatst op 28 juli 2003, 10:51 uurEmDee schreef:
Jordy, dat zou dus ook moeten bij het
Meest onbevredigende einde-topic!
Ik heb daar ooit als forum-beheerder werk van gemaakt, maar sindsdien zijn er al veel nieuwe berichten gepost.
dat gaat daar juist toch goed?
[permalink] geplaatst op 28 juli 2003, 10:59 uurJordy schreef:
dat gaat daar juist toch goed?
Nee hoor.
Lees de twee na laatste post van amv@123 maar s!
[permalink] geplaatst op 28 juli 2003, 11:15 uurok, dan zal daar een beetje onderling op gecontroleerd moeten worden
[permalink] geplaatst op 4 april 2007, 13:37 uurdus je moet iets tussen 'en' zetten om het te spoilen..
[permalink] geplaatst op 4 april 2007, 13:42 uur
Sander2
[permalink] geplaatst op 4 april 2007, 13:58 uurHet makkelijkste is om de spoiler te selecteren en op alt+s te drukken. Dan staan de tags meteen goed.
[permalink] geplaatst op 3 maart 2008, 21:44 uurWeet nog steeds niet hoe je een spoiler kan neerzetten.. :$

[permalink] geplaatst op 1 juni 2008, 14:40 uurMescaline schreef:Weet nog steeds niet hoe je een spoiler kan neerzetten.. :$
Als je iemand bv quote moet je een stuk tekst selecteren waarvan jij denkt dat dat spoilers zijn en dan drukken bovenaan op de ! toets
[permalink] geplaatst op 4 juni 2010, 12:55 uurSpoiler-fourums zijn een aanwinst volgens mij, vooral bij films als Mulholland Dr.
Lekker napraten en elkaars eigen interpretatie uitleggen.
[permalink] geplaatst op 25 juni 2010, 0:11 uurInderdaad .. disscuseren over het einde, je denkbeelden loslaten etc staat toch vaak los van de recensie zelf.
Prima dat daar een ander topic voor is. Zeker op een filmforum natuurlijk.
[permalink] geplaatst op 26 juni 2010, 11:56 uurUsers die zich schuldig maken aan het verklappen van spoilers op de filmpagina zelf, verdienen een levenslange permaban.
Of -laat ik heel schappelijk zijn- na èèn waarschuwing.
Maar niets is zo vervelend als je voor het kijken van een film even wat reakties wilt peilen en je dan een kleine of grote spoiler tegenkomt.
'Zoo, echt jammer dat hij toch doodging op het einde'
'Beter dat op het einde die bom niet afging'
'Had totaal niet verwacht dat A de moordenaar van B was'
Grrrhhh!
[permalink] geplaatst op 26 juni 2010, 11:59 uurWees blij dat je geen moderator bent. Dan moet je duizenden spoilers weghalen en spoilermeldingen behandelen en kom je over veel films spoilers te weten...
[permalink] geplaatst op 26 juni 2010, 12:03 uurJa Kapp, 'it's a dirty job..."

[permalink] geplaatst op 27 juni 2010, 9:28 uurGelukkig houden jullie er een knap salaris aan over. Neem die paar spoilers dan maar voor lief.

[permalink] geplaatst op 20 juli 2010, 15:40 uurNooit over nagedacht, dat lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend.
[permalink] geplaatst op 22 juli 2010, 0:27 uurkappeuter schreef:
Wees blij dat je geen moderator bent. Dan moet je duizenden spoilers weghalen en spoilermeldingen behandelen en kom je over veel films spoilers te weten...
Herkenbaar

[permalink] geplaatst op 27 oktober 2010, 16:20 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezeneffe testen hallo hallo dit is een test
speranza
[permalink] geplaatst op 24 november 2010, 11:12 uurherman78 schreef:
Misschien een gekke vraag, maar wat is het nut van dit forum?
Waarom zou je de eindes van films niet bij de film zelf bespreken? Is toch veel logischer, of zie ik iets over het hoofd?
Prima topic. Lang niet elke film heeft dit overigens. Je ziet het vooral bij films waar geen touw aan vast te knopen is, zoals Lost Higway.
[permalink] geplaatst op 9 augustus 2011, 13:30 uurIk heb een probleem met de weergave van spoilers. Als ik ben ingelogd worden die namelijk gewoon weergegeven. (Bij de films, in dit topic vreemd genoeg niet) Zodra ik uitlog kan ik de spoilers niet meer lezen. Ik heb bij de instellingen gekeken, maar daar kom ik het niet als optie tegen. Iemand een idee hoe dit komt?
[permalink] geplaatst op 9 augustus 2011, 14:01 uurWaarschijnlijk heb je die films dan al gezien waar je kijkt. Zodra je op een film gestemd hebt worden bij die film de spoilers zichtbaar (in een kleiner lettertype). Probeer eens te kijken bij een film waar je niet op gestemd hebt.
[permalink] geplaatst op 21 november 2011, 17:13 uurHeb je een link naar een bericht waar dat nog het geval is?
[permalink] geplaatst op 21 november 2011, 23:55 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenJe plaatst de spoilertags verkeerd. Zo moet het: [spoiler ]hier komt de spoiler[/spoiler ]. En dan de spatie voor het laatste haakje weglaten.
Dus: hier komt de spoiler.
[permalink] geplaatst op 11 januari 2012, 21:08 uurIs het heel moeilijk of veel werk om bij de persoonlijke instellingen een optie toe te voegen als: 'spoilers altijd weergeven'? Voor degene die niet gestemd heeft op een film, maar die hem wel heeft gezien en die geinteresseerd is in interpretaties of besprekingen door mede users.