MENU

2,29

Thriller

geregisseerd door Eduardo Rodriguez
met Dolph Lundgren, Briana Evigan en Sean Faris

Een stel koopt voor een prikkie een huis waar beslag op gelegd is. Tijdens hun eerste bezoek vinden ze illegale drugs die verstopt is in de muren en ze beseffen al snel dat dit niet hun droomhuis is. Als ze willen vertrekken wordt plotseling de uitgang geblokkeerd door de gewapende buurman Spector en zijn medeplichtige. Ze komen er achter dat het huis meer is dan een opslagplaats van drugs.

avatar van erpunited
geplaatst op 3 juni 2012, 14:53 uur, permalink
Ik vond de film tegenvallen. Slecht en niet overtuigend geacteerd. Ongeloofwaardig. In sommige situaties zou je ook nooit zo handelen. Absoluut geen topper

avatar van Waackx
geplaatst op 5 juni 2012, 0:39 uur, permalink
Vrij ongeloofwaardig allemaal maar op zich vond ik het wel aardig om te kijken en dat komt vooral door Lundgren en zijn partner in de film.
Daar tegenover vond ik het stelletje erg zwak, de man was al niet best maar die Briana Evigan acteerde echt als een plant.

avatar van Brabants

geplaatst op 19 juni 2012, 22:55 uur, permalink
Wernertje schreef:
Ach als Lundgren er in mee speelt dan weten we al wat voor een niveau deze film heeft en wat we kunnen verwachten.

Lundgren moet het natuurlijk niet van zijn fantastische acteer werk hebben, maar van zijn vecht kunsten en imposante uiterlijk. En iedereen weet dat een film met Lundgren, staat voor slecht acteren en hoop over the top actie en een flinterdun of mager verhaal.

Dit neemt niet weg dat zijn films niet als vermakelijk kunnen worden beschouwd, alleen je moet er van houden en het niveau van zijn films leuk vinden.

Stash house is typisch een film onder het motto wat je verwacht krijg je ook. Een rip off van panic room alleen dan minder spannend en slechter geacteerd.

Hoewel Lundgren over doet komen op de hoes als hoofd acteur is zijn rol een beetje overbodig en misschien alleen om het publiek naar deze film toe te lokken, met een andere acteur had je het zelfde effect in de film gehad.

Clichématig, weinig spanning, slecht geacteerd, een plot wat je van ver aan ziet komen.

Voor de liefhebbers zou ik maar zeggen. En anders zou ik deze film gewoon overslaan of panic room nog eens her bekijken.

#################
Ik vraag me af als je dit op voorhand allemaal al weet waarom je dan toch de film kijkt?

avatar van DiDa
geplaatst op 20 juni 2012, 8:12 uur, permalink
Je kunt zeggen wat je wilt over Lundgren, maar het spelen van een bad guy gaat hem altijd zeer goed af.

avatar van jarno1975
geplaatst op 20 juni 2012, 9:35 uur, permalink
Brabants schreef:
Wernertje schreef:

#################

Maar hij heeft wel gelijk

avatar van barcam
geplaatst op 21 juni 2012, 20:43 uur, permalink
Zeer zwakke b-film met een bijrol van een grommende boos kijkende Dolph Lundgren. Dertien in een dozijn nonsens met hoog panic-button gehalte maar dan nog saaier.

geplaatst op 29 juli 2012, 14:07 uur, permalink
Een halve ster voor de moeite !

geplaatst op 2 september 2012, 19:54 uur, permalink
adil12345 schreef:
Een halve ster voor de moeite !

niet meer

avatar van mixmaster
geplaatst op 5 september 2012, 15:07 uur, permalink
complete mislukking , vreselijk saai en lomp geacteerde b-film.

avatar van filmsjefke
geplaatst op 13 september 2012, 23:13 uur, permalink
barcam schreef:

Volledig mee eens wat een rukfilm... 0.5*

avatar van schram101
geplaatst op 14 november 2012, 17:59 uur, permalink
Matige prent die eigenlijk nergens gebruik maakt van datgene waarin het zich had kunnen onderscheiden van de gemiddelde meuk. Dolph Lundgren. Ontzettend matig karakter die niet de bruutheid aan Stash House weet toe te voegen die het nodig heeft, waardoor het geheel behoorlijk flauw blijft. Het had best spannend kunnen zijn maar ook de keuze om de scene's die zich buiten af spelen alleen via de beveilingscamera's aan het huis te filmen is geen goede..

Jammerlijk einde ook..

avatar van skipy05
geplaatst op 25 november 2012, 21:41 uur, permalink
Geen slechte film. Maar wel heel standaard en voorspelbaar.
Toch zaten er spannende momenten in.
Acteurs vond ik wel goed spelen met uitzondering Dolph Lundgren die maar matig speelde.

avatar van nightbreed
geplaatst op 6 januari 2013, 22:12 uur, permalink
Dit sloeg echt nergens meer op.

geplaatst op 6 januari 2013, 23:58 uur, permalink
Wat een drama :s zo slecht geacteerd dat ik er soms gewoon om gelachen heb. Vooral dat meisje"Amy" als dit acteren was dan kan ik ook acteur worden:) 1 moment wil ik nog even uitlichten. Ben ik de enige die heel erg om het moment moest lachen dat David helemaal door het lint ging en op de deur ging rammen en vervolgens zijn vrouw ook ietwat heftig reageerde , dat in zei je moet NU kalmeren!!! Haha echt amateuristisch gewoon. Maargoed ik let op zulke dingen, kan het ook verkeerd gezien hebben

avatar van Decec
geplaatst op 9 januari 2013, 21:16 uur, permalink
Een goede thriller film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Dolph Lundgren ...
Mooi HD kwaliteit...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...

avatar van kalehein
geplaatst op 11 januari 2013, 17:34 uur, permalink
Gaap!
Langdradig zonder spanning.
Meest storende (al veel aangekaart inderdaad) nightcam buiten.

avatar van Aapje81
geplaatst op 12 januari 2013, 2:10 uur, permalink
Dolph Lundgren heeft charisma en zet best een goede rol neer maar daarmee heb je ook het enige positieve punt gehad.

De film kent nauwelijks spanning en de overige acteurs zijn zwaar ondermaats. Briana Evigan is een aardige danseres maar acteren kan ze niet en Sean Faris heeft totaal geen uitstraling. Neem daarbij een scenario dat nauwelijks weet te boeien en de ellende is compleet. Vooral het niet uitwerken van personages is erg vermoeiend en maakt dit een lege kijkervaring.

Uit een soort van jeugdsentiment zie ik Lundgren graag acteren en daarom heb ik deze zonder al teveel moeite af gekeken. Goed was dit echter niet.

Matig.

avatar van Parisa
geplaatst op 17 februari 2013, 19:38 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Slecht verhaal. Het gaat helemaal nergens naartoe. En het had ook in 30 min. verteld kunnen worden. Of nog beter: in zo'n 4 min. cartoon versie. Het stel neemt rare beslissingen die ook nergens toe leiden. Het 2e geheim is totaal overbodig en oninteressant. Wij hadden zo'n "Ja, en?"-idee erbij.
Ook heel vreemd dat de politie en ambulancemedewerkers op het einde op een gegeven moment helemaal verdwenen waren. Waarom? Hadden ze pauze???

Het stel acteert matig. Wel lukt het ze enigzins om angst te spelen. De mannen buiten de muren zijn een complete verschrikking die niets leuks weten te maken van het saaie script.

Het huis heeft een bovenverdieping maar die is om een een of andere reden niet gebuikt. Waarom? Ook hadden het beveiligingssysteem misschien wat leuks op kunnen leveren, maar ook dat is niet gebruikt. Het was er simpelweg.

1* Voor de moeite.
Ik raad je aan om hem niet te kijken.

avatar van oemoemenoe
geplaatst op 2 maart 2013, 15:11 uur, permalink
ben niet de enigste die dit waardeloos vond , nog 1 ster voor het lekkere wijf dan maar...

geplaatst op 3 september 2013, 9:14 uur, permalink
hij begind een beetje zoetsappig en klef maar verder een aardig filmpie heeft wat weg van een film als the panic room alleen die was wel beter dan deze 5 je vermakelijk en lundgren speelt weer een aardige bad ass