[permalink] geplaatst op 23 september 2010, 9:18 uur
Deze is een tijd geleden met een heel klein budget gemaakt. Als dat al mogelijk is, dan wil ik 't wel eens met een groot budget zien. De regisseur moet hoe dan ook een fan zijn van de game .
Het lastigste lijkt me trouwens nog Gordon Freeman, hij heeft geen woord gesproken in de games dus probeer hem maar eens in filmvorm zo tof neer te zetten (3rd person).
[permalink] geplaatst op 23 september 2010, 9:42 uur
BioShock . Maar die film komt al natuurlijk . Al gaat het wel moeizaam.
Ik zou mijn favoriete game Mass Effect graag verfilmd zien worden. Heavy Rain ook een kandidaat, al is dat eigenlijk al een film, weinig Hollywood blockbusters die hier aan kunnen tippen.
[permalink] geplaatst op 4 september 2011, 22:26 uur
Age of Mythology zou wat zijn, een duidelijke licht over een heuse oorlog tussen de Goden en Titanen waar mensen als tussenpionnen tegen vechten. Maar als je alle Griekse mythology films bij elkaar opraapt, heb je een soortgelijke. Jason and the Argonauts, The Odyssey, 300, The Immortals, Minotaur, Clash of the Titans, etc. etc.
Toch blijven films van tegenwoordig die over de Grieken gaan, maar dan in een modernachtige stijl gefilmd altijd geweldig.
djelle
[permalink] geplaatst op 4 september 2011, 22:38 uur
jirachi03 schreef: Meer een idee voor een Inception 2. Gebouwen bouwen door verdiepingen (blokken) op elkaar te stapelen. natuurlijk in de droomwereld.
Haha
John Lee Hooker schreef: Return to Castle Wolfenstein
Dat zou nu inderdaad nog eens interessant kunnen zijn. Op een ludieke manier kariakturale Nazi's omvergemaaid zien worden (!), gemixt met wat occultisme (ik baseer me op de voorlaatste, nieuwste nog niet gespeeld).