Van welke game moeten ze een film maken?
[permalink] geplaatst op 12 februari 2012, 16:37 uurSyberia
[permalink] geplaatst op 12 februari 2012, 16:41 uurAlan Wake
[permalink] geplaatst op 12 februari 2012, 17:32 uurBurton heeft met Corpse Bride en Night Before Christmas qua stijl al een stapje in de goede richting gedaan dus van mij mag hij zich nu wel wagen aan een Grim Fandango verfilming
Bioshock lijkt me ook ideaal en dan ben ik vooral benieuwd naar het ontwerp van Rapture.
Mass Effect heeft een perfect universum voor een hele reeks films.
Monkey Island lijkt me ook geschikt voor een film met een heerlijke vakantiegevoel. Zon, zee, strand en natuurlijk lots of droge humor en verwijzingen naar andere games en films.
Duke Nukem hoop ik ook nog steeds op al is degene die Duke moet spelen alles bepalend.
[permalink] geplaatst op 14 februari 2012, 10:58 uurHopelijk komen een van deze games ooit uit op de film markt.
-Alan Wake
-Saints Row
-Yakuza
Ik kan ook wel zeggen een verfilming van Soldier Front of Ghost Recon 2, maar er zijn al veel goede oorlogs/schiet films.
De Sims kan intressant wezen, maar dan krijg je toch een standaard real-life filmpje te zien, omdat de Sims daar ook op gebasseerd is. Het is gewoon je eigen virtual life, daar kan je dus geen verfilming mee maken (dan kom je op het standaard film niveau terug).
[permalink] geplaatst op 14 februari 2012, 10:59 uurmegaman schreef:
Fatal Frame (Kiyoshi Kurosawa/Hideo Nakata))
The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Peter Jackson)
Tomb Raider (Jon Turteltaub/Steven Spielberg)
Tomb Raider is al jaren geleden 2 maal verfilmd.
Lara Croft: Tomb Raider (2001)
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (2003)
[permalink] geplaatst op 28 maart 2012, 10:12 uurIn
Film > Algemeen > Games die verfilmd moeten worden!:
Ervan uitgaand dat het op een goede wijze gebeurt, welke games moeten verfilmd worden? Vermeld ook even of het een film of een serie moet worden

[permalink] geplaatst op 4 april 2012, 11:37 uurdaxclusive schreef:
-Yakuza
Je hebt geluk, die is ook al verfilmd en behoort toevallig tot mijn favoriete gameverfilming ooit, geregisseert door überheld Takashi Miike. Ben zelf ook een groot fan van de Yakuza-reeks.
Ryû ga Gotoku: Gekijô-Ban (2007)
[permalink] geplaatst op 9 april 2012, 23:18 uurOutlaws!!
[permalink] geplaatst op 13 mei 2012, 0:08 uurUncharted schreeuwt om verfilmd te worden.
Als het er ooit van komt hoop ik dat ze dezelfde kwaliteit aanhouden als de games.
Bij gebrek aan goede westerns de laatste jaren zou Read Dead Redemption ook niet slecht zijn.
[permalink] geplaatst op 13 mei 2012, 0:53 uurCarmageddon

[permalink] geplaatst op 13 mei 2012, 0:57 uurLol

[permalink] geplaatst op 13 mei 2012, 23:57 uur- Age of Mythology
- Red Alert 2
- GTA
- Call of Duty
[permalink] geplaatst op 17 mei 2012, 21:57 uurzie al een aantal zoals rdr die ik wel graag zou willen zien en daar wil ik halo aan toevoegen.