Een film voor een date
[permalink] geplaatst op 2 december 2010, 13:30 uurWie vertelt er daadwerkelijk leugens op een date?! :S
Je praat niet meteen over alle onderwerpen en natuurlijk toon je je kwaliteiten en laat je de negatieve dingen grotendeels terzijde. Dat is niet hetzelfde als liegen.
Moeten de vrouwen ook maar geen makeup gaan dragen of verhullende kleding. Vieze leugenaars!

[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 10:14 uurvandaag zijn mijn vriendin en ik een half jaar bij elkaar, ik ga dit met haar vieren door haar eerst door schitterende vijvertuinen te leiden, vervolgens gaan we naar de meest sfeervolle pizzeria hier (haar lievelingseten), daarna gaan we gezellig naar huis om daar een DVD'tje te kijken onder het genot van ijs met slagroom (vind ze ook lekker) enzovoort enzovoort...
bios is niet heel gezellig en niet echt voor een eerste date, je kan het veel leuker maken door te weten wat hij of zij bijv. leuk vind. ook vind ik thuis een filmpje kijken veel gezelliger, je hebt wel oogcontact en kan eventueel praten als de film saai is ofzo
die vijvertuinen moet je echt eens proberen, een hele dikke aanrader, net een paradijs...
het mooie is dat ik geritseld heb is dat ik er na sluitingstijd in mag zodat er niemand meer rondloopt en we lekker alleen zijn... wat een lieve bazin heb ik toch XD
Foto's van Vijvertuin Ada Hofman - Profielfoto's | Facebook
bekijk die link maar eens
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 10:20 uur
. En gefeliciteerd!
[permalink] geplaatst op 9 juli 2011, 12:34 uur
[permalink] geplaatst op 26 augustus 2011, 1:03 uurHmmm, Cannibal Holocaust?
Nee just kidding.
Wat dacht je van iets zoals As Good As It Gets?
[permalink] geplaatst op 26 augustus 2011, 15:20 uurControl werkt natuurlijk altijd goed

[permalink] geplaatst op 26 augustus 2011, 15:22 uurMijn eerste bioscoop-date met mijn huidige vriend was de laatste Harry Potter film. De eerste film die we samen thuis zagen was Final Destination 1 (Daarna volgden al snel de andere delen).
[permalink] geplaatst op 26 augustus 2011, 17:18 uurTrollbericht verwijderd.
TheShadowking
[permalink] geplaatst op 26 augustus 2011, 17:21 uurDit is een beetje moeilijk omdat je date ook zijn of haar eigen smaak heeft dus zou eerst gewoon even vragen van wat voor soort films hij of zij houdt en wat de favoriete films zijn dan heb je een goeie referentie iig.
herder
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 10:08 uurThe Human Centipede lijkt me wel een romantische film voor de verliefde koppels

TheShadowking
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 13:48 uurnet of verliefde koppels altijd romantische films willen zien. Mijn ideale vriendin is fan van horror, mysterie en SF

[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 14:27 uurIk kan gelukkig met mijn (inmiddels) man naar films van onder andere Haneke of Lynch kijken. Dat zijn nu niet bepaald de meest romantische films, maar dat is wel een vereiste voor een ideale partner, wat mij betreft.

TheShadowking
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 14:35 uurInland empire

[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 15:58 uurinland empire denk ik niet, iets te ingewikkeld en je moet te veel opletten. Je wil toch niet dat ze 100% bij de film is
Dan kun je nog beter control kijken

TheShadowking
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 16:00 uurControl uit 2004 ja, zal die is downloaden. Lijkt me wel oke.
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 21:37 uurIk bedoelde het eigenlijk meer sarcastisch, nogal deprimerende film. Op het randje van een depressie? niet kijken!
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2011, 21:41 uurJust Go with It en Life as We Know It zijn wel leuke date-filmpjes.
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2011, 19:05 uurherder schreef:The Human Centipede lijkt me wel een romantische film voor de verliefde koppels
Lijkt me ook, de verbondenheid in die film is wel overduidelijk

[permalink] geplaatst op 11 oktober 2011, 19:17 uur
[permalink] geplaatst op 12 oktober 2011, 9:44 uurIs heel simpel. Je vraagt de dame in kwestie wat voor films ze echt leuk vind. Die gewoon kijken want dat vind ze lief en krijg je er meer voor terug.
[permalink] geplaatst op 15 oktober 2011, 16:55 uurFistful of dynamite pakte ook best goed uit....
[permalink] geplaatst op 7 november 2011, 11:59 uurdear john, huilend valt ze in je armen waarna je der meteen mee naar de slaapkamer kan nemen
[permalink] geplaatst op 7 november 2011, 12:05 uurJa want huilende vrouwen zijn namelijk enorm geil.

.
[permalink] geplaatst op 7 november 2011, 12:07 uur
.
[permalink] geplaatst op 7 november 2011, 12:15 uurdat niet per definitie, maar wel als ze met mij die film kijken, die arm om haar heen + jouw t-shirt wat onder haar gesnotter zit. Dan kan ze niet weigeren kos
[permalink] geplaatst op 7 november 2011, 12:34 uurFoppejan schreef:
+ jouw t-shirt wat onder haar gesnotter zit
Nee das pas geil

[permalink] geplaatst op 26 november 2011, 9:43 uur
[permalink] geplaatst op 13 december 2011, 13:10 uurals ik mag kiezen, kies ik altijd voor een horror..
heb ik een excuus om bang te doen en tegen hem aan te kruipen haha !
die romantische films vind ik maar niks op date. veel te gemaakt..
kijk ik liever op een luie zondag in men eentje terwijl ik me volprop met pizza, chips, ijs en cola