Saw
Dit is een spoilertopic voor de film Saw (2004). Berichten over het einde van een film kunnen in principe tussen spoilertags bij de film zelf, maar voor uitgebreide discussies hierover kun je beter een topic als deze starten.
[permalink] geplaatst op 23 september 2010, 8:45 uurheeft hij nou een buikje? Wat kan make-up wonderen verrichten zeg

[permalink] geplaatst op 23 september 2010, 11:19 uurIn As Good as Dead, een van zijn latere films, is hij gewoon dik!
Nog een paar stills:
Linkin Park zanger Chester Bennington
Naomi Snieckus als Nina en Bobby Dagen (Sean Flannery)
Bobby Dagen

[permalink] geplaatst op 23 september 2010, 21:50 uurik zie niets?
[permalink] geplaatst op 24 september 2010, 11:46 uurNu wel?
[permalink] geplaatst op 26 september 2010, 8:58 uurjep

[permalink] geplaatst op 26 september 2010, 9:00 uurKrijg er steeds meer zin in!

Chesterrr!
[permalink] geplaatst op 26 september 2010, 10:44 uurDie gast op de eerste foto.. Is dat Chester Bennington van Linkin Park?
[permalink] geplaatst op 26 september 2010, 11:44 uurJa.
edit: Nog een andere still met Chester:

[permalink] geplaatst op 1 oktober 2010, 11:41 uurNieuwe still van Bobby Dagen (Sean Flannery)

[permalink] geplaatst op 5 november 2010, 21:02 uurnice, dit zijn toch plaatjes uit deel 7 of niet?

[permalink] geplaatst op 5 november 2010, 21:39 uurJa.
[permalink] geplaatst op 5 november 2010, 21:45 uurNog even, en ik kan gaan!

Kommaarop!
[permalink] geplaatst op 30 december 2011, 14:24 uurIn
Film > Nieuws > Saw 8?:
ik vind de films dus echt wel cool. In andere horrorfilms worden ze meestal gewoon afgemaakt zonder reden. maar in saw is er altijd wel een reden en kunnen ze nog voor vechten om te blijven leven. ik hoop dat er nog een paar delen komen. want die adam van saw 1 kan ni dood zijn. want wie trok al die foto's adam studeerde fotografie of zoiets dus hij moet gewoon nog leven.
[permalink] geplaatst op 7 januari 2012, 1:21 uurmathias2010 schreef:
ik vind de films dus echt wel cool. In andere horrorfilms worden ze meestal gewoon afgemaakt zonder reden. maar in saw is er altijd wel een reden en kunnen ze nog voor vechten om te blijven leven. ik hoop dat er nog een paar delen komen. want die adam van saw 1 kan ni dood zijn. want wie trok al die foto's adam studeerde fotografie of zoiets dus hij moet gewoon nog leven.
heb je alle delen goed gezien?
dan weet je dat Adam dood is

[permalink] geplaatst op 10 januari 2012, 18:14 uurnatuurlijk heb ik alle delen goed gezien film1 is adam gebonden aan zijn linkervoet maar in film 2 is iemand gebonden aan zijn rechtervoet ook is het kogelgat ergens anders
[permalink] geplaatst op 10 januari 2012, 23:16 uurmathias2010 schreef:
In Film > Nieuws > vragen over saw:
ik wil het met jullie hebben over saw. of er nu nog een 8ste deel komt of ni of mischien nog andere vragen
Lionsgate heeft pasgeleden in een interview gezegd dat we Saw in de toekomst zeker terug zullen zien. Dat kan natuurlijk een nieuw deel zijn, maar net zo goed een remake.
natuurlijk heb ik alle delen goed gezien film1 is adam gebonden aan zijn linkervoet maar in film 2 is iemand gebonden aan zijn rechtervoet ook is het kogelgat ergens anders
Adam is dood. In Saw 3 zit een flashback waarin je ziet dat Amanda Adam uit zijn lijden verlost. Duidelijker dan dat kan niet lijkt me.
[permalink] geplaatst op 11 januari 2012, 19:13 uurow je zal wel gelijk hebbe zeker
[permalink] geplaatst op 11 januari 2012, 19:15 uurzeg is in welke minuut
[permalink] geplaatst op 11 januari 2012, 19:56 uurja je hebt gelijk ik heb het terug gezien