Welk einde maakt de film beter?
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 19:28 uurOne hour photo's einde maakt de film beter.
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 19:35 uurDOA 1
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 19:39 uur- Memento....of was het nou juist het begin!?
- The Usual Suspects
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 19:56 uurMet dit topic insinueer je dat het einde geen deel uit maakt van de film.
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 20:25 uurNiet zeuren.
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 20:42 uurHaha, ik wou precies hetzelfde zeggen, als Q eens een keer gaat genieten van het leven, want dat lijkt me toch behoorlijk moeilijk als je overal zo zeikerig over gaat lopen doen. Oh ja en een film voor dit forum:
Arlington Road
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 20:44 uurstarbright boy schreef:
One hour photo's einde maakt de film beter.
waarom maakt het einde de film beter?
ik vond trouwens dat de hele film wel wat verbetering had kunnen gebruiken.
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 20:55 uurWie vind dat het einde van DasBOOT de film beter maakt?? Ik heb na al die jaren nogsteeds geen mening daarover. Aan de ene kant denk ik: Het was de werkelijkheid en het is in het echt ook gebeurd met de U-96 (weliswaar zonder doden), en niet zo'n standaard AmerikaansHappyEnd. Maar aan de andere kant denk ik dat het toch wel jammer is eindelijk. Zit je vol trots te kijken hoe de bemanning na maandenlange marteling bevrijdt word en dan gebeurt er dit....
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 20:59 uurU-96 schreef:
Wie vind dat het einde van DasBOOT de film beter maakt?? Ik heb na al die jaren nogsteeds geen mening daarover. Aan de ene kant denk ik: Het was de werkelijkheid en het is in het echt ook gebeurd met de U-96 (weliswaar zonder doden), en niet zo'n standaard AmerikaansHappyEnd. Maar aan de andere kant denk ik dat het toch wel jammer is eindelijk. Zit je vol trots te kijken hoe de bemanning na maandenlange marteling bevrijdt word en dan gebeurt er dit....
wat gebeurd er dan

[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 21:03 uurHeb je hem gezien Jassonn? En zonniet, luister dan maar goed op maandag 1 september om 12.00

[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 21:49 uurzeker wel Se7en...
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 22:04 uurU-96 schreef:
Heb je hem gezien Jassonn? En zonniet, luister dan maar goed op maandag 1 september om 12.00

wiewiewieiwiewiewiewiewiewiewiwiew

[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 22:36 uurjassonn schreef:
wiewiewieiwiewiewiewiewiewiewiwiew

+ brrrboembrrrboembrrrboembrrrboem....
blublubblubblub.

[permalink] geplaatst op 27 augustus 2003, 23:23 uurIs misschien een beetje vroeg maar wie Freddy Vs. Jason gezien heeft zal zien dat het gevecht tussen hun de hele film de moeite maakt.
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2003, 0:22 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenjassonn schreef:
waarom maakt het einde de film beter?
ik vond trouwens dat de hele film wel wat verbetering had kunnen gebruiken.
Het feit dat op de foto's op het einde onzinnige dingen staan en niet zoals je verwacht de moeder van het gezin geeft de fil een veel minder voorspelbare en inressantere psychologische lading
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2003, 0:37 uurAch, laat ik 'm dan maar gewoon noemen: het
einde van The Blair Witch Project is fenomenaal.
[permalink] geplaatst op 28 augustus 2003, 9:59 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenstarbright boy schreef:
jassonn schreef:
(quote)
Het feit dat op de foto's op het einde onzinnige dingen staan en niet zoals je verwacht de moeder van het gezin geeft de fil een veel minder voorspelbare en inressantere psychologische lading
Zo had ik het nog niet bekeken.:)
[permalink] geplaatst op 29 augustus 2003, 0:03 uurSjan schreef:
Arlington Road
Mijn idee

[permalink] geplaatst op 29 augustus 2003, 0:05 uurYak schreef:
Ach, laat ik 'm dan maar gewoon noemen: het
einde van The Blair Witch Project is fenomenaal.
Eens

[permalink] geplaatst op 8 september 2003, 22:26 uurHet einde van the pledge was even verrassend als krachtig en maakte de film in zijn geheel toch erg sterk.
Chrizzlle
[permalink] geplaatst op 11 september 2003, 19:41 uurThe Sixth Sense vond ik vooral in het begin saai. Het einde daarentegen is erg goed...
[permalink] geplaatst op 13 september 2003, 15:25 uurhet einde van existenz maakt de film véél beter. heel onverwacht en origineel.
[permalink] geplaatst op 14 september 2003, 1:24 uurVanilla Sky, Se7en en Arlington Road.
[permalink] geplaatst op 4 december 2003, 23:34 uurBoordAppel schreef:
DOA 1
Absoluut Dead or Alive 1, al vond ik de hele film gewoon goed.
Maar dat einde ... :O ... (de hele scene overigens, niet alleen "de grote knal") .. :O :O :O .. subliem gewoon ....
[permalink] geplaatst op 24 december 2003, 12:40 uurThe Others. Eigenlijk netzoals Sixth Sense...
Einde van The Game !!!! maakt de film nog beter.
[permalink] geplaatst op 3 januari 2004, 0:23 uurDe anime Metropolis heeft een van de mooiste eindes die ik heb gezien. Dood en totale vernieling met Ray Charles op de achtergrond!
[permalink] geplaatst op 3 januari 2004, 1:28 uurVooral het einde van Se7en vond ik destijds (toen ik hem voor het eerst zag) erg indrukwekkend. Ik hoe wel van verassingen.
[permalink] geplaatst op 4 januari 2004, 22:07 uursadist...
[permalink] geplaatst op 2 februari 2004, 14:24 uurMatchstick Men, het zou een ramp geweest zijn moesten ze gewoon stoppen na het... you know, bedrog. Zonder de extra eraan zat er geen sikkepit menselijkheid of gevoel meer in.
[permalink] geplaatst op 16 maart 2004, 23:01 uurAls ik The Green Mile en The Shawshank Redemption eventjes met elkaar vergelijk (wat volgens mij nog nooit is gebeurd op deze site

) vind ik het einde van The Shawshank stukken beter dan het einde van The Green Mile.