Grappige films met tieners die domme dingen doen
arkadi
[permalink] geplaatst op 11 juni 2006, 0:38 uurmatthijs_013 schreef:
Heathers!
Die was erg goed ja. Wel veel zwarte humeur als ik me het kan herinneren.
Remi
[permalink] geplaatst op 11 juni 2006, 11:30 uurNaomi Watts schreef:Idle Hands

Mojo Pin
[permalink] geplaatst op 11 juni 2006, 17:14 uurWeird Science natuurlijk!
[permalink] geplaatst op 11 juni 2006, 20:55 uurHelaas vind dit soort films vaak niet grappig zoals in de topic titel beschreven is. Ken natuurlijk wel wat titels noemen die dat voor mij wel waren, maar dat doe ik maar niet. Eentje die ik qua visuele truukjes en dergelijke ook goed vond naast het komische is wel L'Auberge Espagnole:
http://www.moviemeter.nl/film/5079
Een goed voorbeeldd dat voldoet aan die topic titel criteria, maar veel smaakvoller is en platheden vooral vermijd.
film_kaza
[permalink] geplaatst op 19 juli 2006, 18:10 uurAls de humor niet leuk is vind ik er geen zak aan. Zoals bij Not Another Teen Movie. Maar welke ik wel 3 sterren waard vind is de American Pie.
lowhusky
[permalink] geplaatst op 19 juli 2006, 19:14 uurShe's all that
10 things i hate about you
can't hardly wait
There's Something About Mary
....
[permalink] geplaatst op 19 juli 2006, 20:34 uurIk ben ook niet zo'n fan van dit subgenre, maar deze vind ik wel geweldig:
Harold & Kumar Go To White Castle
Ik weet ook niet waarom precies, maar deze film had iets heel grappigs en op het einde ontzetten feel-good. Echt heerlijk. Een aanrader!
Not Another Teen Movie is dan weer iets om met een grote boog omheen te lopen.
[permalink] geplaatst op 26 september 2006, 13:59 uurAls je van onderbroekenlol houdt moet je Freddy Got Fingered maar eens kijken...
[permalink] geplaatst op 26 september 2006, 14:07 uurDat is niet echt onderbroekenlol, meer debielenlol

.
[permalink] geplaatst op 26 september 2006, 16:44 uurThe american Pie series vindt ik eigenlijk wel het beste voorbeeld ervan.
[permalink] geplaatst op 26 september 2006, 20:11 uurdutchtuga schreef:
Bachelor Party
daar zitten toch geen tieners in? Ik dacht dat dat een anarchistische yuppenfilm was of zo. Verder zijn er ook een boel horrorfilms met tieners die altijd dingen organiseren die ze beter niet kunnen doen.
[permalink] geplaatst op 26 september 2006, 20:21 uurSaw II
[permalink] geplaatst op 8 oktober 2006, 22:16 uurIn Film > Algemeen > Gezocht: Films á la 'Not Another Teen Movie':
Hallo,
Ik heb al een aantal keer Not Another Teen Movie' gezien en vind dit een geweldige parodieën film. Net zoals Scary Movie's.
Heel veel mensen vinden dit slappe humor maar ik vind het lachen!
Weten jullie nog films met dit soort flauwe humor??
[permalink] geplaatst op 16 juni 2009, 15:18 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenBedankt voor de reacites ik heb er zelf ook wat aan!
Ik vond Sex Drive heel erg grappig
Gaat over kerel die via chat iemand ontmoet,
en dan gaattie 500km reizen om bij haar te komen, en dan blijkt dat hij wordt overvallen ofzo. Grappige film!
Pastichio Rocker
[permalink] geplaatst op 16 juni 2009, 16:26 uurThirteen
Heavenly Creatures
Eden Lake
[permalink] geplaatst op 26 augustus 2010, 15:08 uurEden Lake grappig..

[permalink] geplaatst op 26 augustus 2010, 15:15 uurPorky's
Revenge of the Nerds
[permalink] geplaatst op 26 augustus 2010, 15:26 uurHarold & Kumar
Beerfest
Sex Drive
Accepted
[permalink] geplaatst op 4 september 2010, 11:10 uurvan wilder blijft 1 van de beste op dit gebied
het 2e deel van wilder is wel minder
[permalink] geplaatst op 19 januari 2012, 17:07 uurIn Film > Algemeen > Ik zoek een echte puberfilm:
Ik zoek een echte tienerfilm met veel vrouwen, bier, seks, zoals American pie.