134.919 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.509.094 berichten | 4.931.651 stemmen

Cosmox.nl

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 23 juli 2010, 10:46 uur
Zojuist een mail ontvangen dat hij verzonden is, dus dat gaat voorspoedig. :)
Ik heb alleen gekozen voor bezorging op zo'n afhaalpunt van DHL, iemand die weet of je daar dan ook nog weer bericht van krijgt wanneer het daar ingescand o.i.d. is? Of moet je maar gokken wanneer het daar ligt?

bericht [permalink] geplaatst op 23 juli 2010, 12:20 uur
@ Norma:

Normaal gezien krijg je van het DHL afhaalpunt een e-mailtje, of telefoontje, al naar gelang welke voorkeur je hebt aangegeven.

Ik maak zelf ook al een hele tijd gebruik van zo'n DHL afhaalpunt, naar volle tevredenheid.
Scheelt vaak ook in de portokosten.
Maar in het geval van Cosmox is dat niet van toepassing, aangezien alles porto-vrij is.

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 14:47 uur
10% korting op topfilms

bij besteding vanaf €20

kijk op www.cosmox.nl/topfilms

actiecode:
COFL10NL

Te gebruiken tot en met 30 september 2010

bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 15:07 uur
Nog maar eens kijken dan.

Erg tevreden. Gisteren besteld, was vandaag al in huis en zonder verzendkosten. Ga er toch vaker eens rondkijken.

bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 16:14 uur
Nou ik ben minder blij. Donderdag besteld, maar zowel vrijdag als vandaag niks gearriveerd bij het DHLservicepunt :(

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 16:26 uur
Hmmm...

Ik zou even bellen als ik jou was: 0347 - 361190
Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:00. En op zaterdag van 8:30 tot 16 uur.

Of mailen:
link

bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 16:33 uur
kappeuter schreef:

Ik zou even bellen als ik jou was

Gedaan. Vriendelijke gozer, maar ben niks wijzer. Niet gebruikelijk, niet te achterhalen waar het ding nu is, moet maar terugbellen als hij er eind volgende week nog niet is. Ik heb hem ervan verzekerd dat hij me dinsdag alweer spreekt als hij er dan nog niet is.

*edit* Ik dacht gedoe met de postbezorging nu eens te voorkomen door voor zo'n servicepunt te kiezen, maar dit schiet dus ook niet bepaald op 8|

bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 17:19 uur
Dat is dan een slecht begin Norma.
Hopelijk komt je bestelling dinsdag alsnog boven water.

Mijn ervaringen met DHL zijn tot nu toe altijd positief geweest.
Ook recent weer.
Donderdagavond (laat) DVD's besteld, maar wel niet bij Cosmox, maar bij Wehkamp.
Vrijdagmiddag e-mail bericht van verzending binnen.
Vanmorgen vroeg al bericht van aankomst op het DHL afhaalpunt.
En nu heb ik DVD's al in huis.

Hopelijk beter de volgende keer voor jou (als je er tenminste nog een gokje op wil wagen)

bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2010, 17:51 uur
Zeker een slecht begin. Ik dacht kom we doen eens gek, ik probeer het eens, maar dit schiet niet op. Snap ook niet zo goed wat er mis is, ik bedoel wat schiet Selectvracht er nou mee op om de boel zo lang vast te houden? :?

bericht [permalink] geplaatst op 26 juli 2010, 20:00 uur
Blijkbaar hadden ze bij Cosmox ook niet echt vertrouwen in een goede afloop, want vandaag kreeg ik een mail dat het artikel opnieuw verzonden wordt. Da's op zich netjes! Ik ben benieuw hoe lang het nu gaat duren.

bericht [permalink] geplaatst op 25 augustus 2010, 11:28 uur
Actie bij Cosmox: gratis DVD box (North and South) bij aankoop van 2 kostuumdrama's.
(Alles porto-vrij)

Gratis dvdbox bij 2 kostuumdrama's - Cosmox: Altijd alles gratis bezorgd DVD box en meer film voordeel&utm_content=20100825&utm_campaign=20100825

magnifique
bericht [permalink] geplaatst op 19 oktober 2011, 1:25 uur
In het verleden nooit problemen gehad met cosmox maar de 2 laatste bestellingen gingen helemaal fout.

Eerst een verkeerde reisgids, ruim op tijd besteld maar ik moest dus nog snel voordat ik op vakantie ging de juiste gids in de stad gaan kopen. Naderhand alles opgelost met Cosmox, hoop gedoe.

Afgelopen zondag een dvd besteld te weten L'Auberge Espagnole voor 7,99, zou vandaag bezorgd worden. Niks ontvangen vandaag, log ik zojuist in op hun website en zie bij mijn bestellingen helemaal niets meer staan. Vervolgens zie ik dat de dvd nu voor 9,99 op hun website staat.

Tja...dan ben ik klaar met cosmox.nl
vaste trouwe klanten bedriegen

.