134.919 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.509.094 berichten | 4.931.649 stemmen

Play.com

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 31 oktober 2011, 19:24 uur
Zo lang zij de film niet in huis hebben, wordt er geen geld van je creditcard afgeschreven. Ik heb maar 2 van zulke 'awaiting stock' titels gecancelled, zat er al zo'n drie maand op te wachten. :(

bericht [permalink] geplaatst op 31 oktober 2011, 21:12 uur
Meneer Bungel schreef:
Zo lang zij de film niet in huis hebben, wordt er geen geld van je creditcard afgeschreven. Ik heb maar 2 van zulke 'awaiting stock' titels gecancelled, zat er al zo'n drie maand op te wachten. :(

Dat klinkt niet veelbelovend. :{

bericht [permalink] geplaatst op 22 december 2011, 13:25 uur
18 december j.l. 2 CD's besteld, vandaag (22 dec.) al binnen! ^O^

bericht [permalink] geplaatst op 1 januari 2012, 17:10 uur
Is er bij Play eigenlijk een mogelijkheid om items in een wishlist te zetten. Ik weet dat dit bij bv. Amazon kan, maar ik zie die optie niet meteen bij Play.

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:09 uur
Is er al iemand die ervaring heeft met verkopers die via play dvd's verkopen? Je ziet dat nu geregeld staan: sold by .... niet play.com.

Is dit hetzelfde als kopen via Play?

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:12 uur
Playtrade bedoel je?

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:23 uur
Ah yep dat was het playtrade inderdaad.

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:26 uur
Al vaak via besteld en nooit problemen mee gehad. Ook valt het onder de conditions van play.com, mocht je iets niet ontvangen wordt het gewoon vergoedt. Maar al met al behoorlijk veilig naar mijn ervaringen.

Qua bestellen werkt het hetzelfde als bij play.com. Gewoon wel ff een verkoper met een zeer degelijk percentage positieve feedback.

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:27 uur
Ok bedankt voor de info.

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:28 uur
Graag gedaan :).

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 20:36 uur
Zelfde principe kent amazon ook. Gaat zowel bij Play als amazon eigenlijk altijd prima. Duurt alleen wat langer voordat je t in huis hebt is mijn ervaring (maar dat is bij Play toch al nooit snel).

bericht [permalink] geplaatst op 2 februari 2012, 18:16 uur
Valt wel goed mee hoor met play. Nog niet echt lang moeten wachten op bestellingen. Wel al eens verkeerde dvd's of niet toegekomen maar ik denk dat je dat overal kan tegenkomen.

bericht [permalink] geplaatst op 2 februari 2012, 19:56 uur
In vergelijking met CDWow (bijvoorbeeld) vind ik Play.com redelijk snel met de levering.
Nog geen slechte ervaringen met beide opgedaan tot nog toe, en ik bestel er toch veel.

bericht [permalink] geplaatst op 3 mei 2012, 15:15 uur
Ik keek vaak op de site maar omdat ik geen creditcard had was het vooral kijken.

met http://www.3vcard.nl/ kan ik gewoon een online creditcard kopen van 20 tot 150 euro. Het is een soort prepaid card. Dus nu eindelijk wat dingen besteld.