Savvyshop.nl
[permalink] geplaatst op 17 april 2010, 18:35 uurSavvyshop.nl - de beste films voor de laagste prijs
Heeft iemand ervaring met deze online winkel?
Komt tegenwoordig vaak als goedkoopste uit het zoekresultaat op vergelijk.nl
Movie Moguls, de eigenaar van Savvyshop.nl, is opgericht in 2003. Toen werden, nog onder de naam Keeno, de eerste stappen op het pad van Internet-filmverhuur gezet.
Inmiddels is verhuur niet meer onze enige 'tak van sport'. Wij exploiteren nu ook zogenaamde 'white label dvd webshops' voor diverse bekende merken, zoals Het Parool, Elsevier, TROS kompas en Videoland.
Bij deze uitbreiding paste een naamsverandering van ons bedrijf in 2008 naar Movie Moguls. Sinds 2009 exploiteren wij ook onze eigen dvd-webshop: Savvyshop.nl.
[permalink] geplaatst op 17 april 2010, 18:56 uurMovie moguls zit ook achter DVD valley (online) en leverde de DVD´s voor Filmvalley. Daar ken ik de naam van.
[permalink] geplaatst op 29 april 2010, 11:55 uurIk had een vrij grote bestelling geplaatst op Savvyshop.nl
Waar ik vandaag ben ik achter gekomen:
Grote nadeel van deze winkel is dat je bestelling pas wordt verzonden als alles op voorraad is.
Gezien dat ik een titel had geselecteerd als pre-order was dat dus achteraf erg onverstandig. Ze wachten zo lang tot die titel leverbaar is.
Bij FRS, BOL en Cosmox ben ik gewend dat ze titels die wel meteen leverbaar zijn, gelijk verzenden. Dat vind ik toch een veel betere service!
Moet wel zeggen dat ik bij Savvyshop het goedkoopst uit was. Maar ik zal voortaan wel uitkijken dat ik hier alleen titels bestel die snel leverbaar zijn.
[permalink] geplaatst op 22 mei 2010, 15:57 uurIk ga daar ook wat bestellen denk ik.
Zijn toch wel vaak de goedkoopste. Maar bedankt voor de tip Kappeuter. Zal ik onthouden

[permalink] geplaatst op 22 mei 2010, 17:20 uurJammer van de verschrikkelijke slechte zoekfunctie op hun website:
house of wax leverde 217 resultaten op...
House M.D. - seizoen 4 (4 Discs)
€ 31,95
Kleine huis op de prairie - Seizoen 1
€ 23,95
Man in the iron mask (1 Disc) (BLURAY)
€ 18,95
enzzzzzzzz...
Lachwekkend die resultaten
Op veel andere site's krijg je goede en juiste resultaten die (bijna) exact juist zijn
[permalink] geplaatst op 22 mei 2010, 17:40 uur
[permalink] geplaatst op 22 mei 2010, 18:02 uurbedankt voor je tip!
[permalink] geplaatst op 30 mei 2010, 14:29 uurik merkte gisteren dat die zoekfunctie nu heel ander (betere) resultaten geeft. House of Wax zeg ik drie films, waarvan twee house of wax. Ze hebben dnek ik iets veranderd.
[permalink] geplaatst op 8 juni 2010, 14:23 uurIk wil hier binnenkort ook is wat bestellen, maar heb er nog niet echt veel over gehoord.
Betrouwbaar? Snelle levering?
[permalink] geplaatst op 8 juni 2010, 14:29 uurZeker betrouwbaar. Al een paar keer wat besteld.
Levertijd is meestal paar dagen, maar daar zijn ze ook eerlijk over op de site.
Verzendkosten zijn wel wat aan de hoge kant, maar dan nog ben je in totaal goedkoper uit dan op andere sites.
[permalink] geplaatst op 8 juni 2010, 15:49 uurJa, een als je een grote bestelling maakt valt het nog wel mee.
[permalink] geplaatst op 8 juni 2010, 17:35 uurIk vind met name de blurays aardig prijzig hoor...
[permalink] geplaatst op 9 juni 2010, 16:53 uurBlu-Ray's zijn aan de prijzige kant, maar bij dvd's zijn ze vaak de goedkoopste Exl. verzendkosten.
[permalink] geplaatst op 14 juni 2010, 13:24 uur
[permalink] geplaatst op 14 juni 2010, 20:12 uuren het eerste deel trouwens ook.
[permalink] geplaatst op 14 juni 2010, 22:54 uurJe krijgt dan wel alleen het hoesje van GitS2 volgens mij...
DVD | Artikelnr: M7018513 | 0 disk(s) | regio 0 | 96 minuten | releasedatum: mei 2006 | Amaray-type
[permalink] geplaatst op 15 juni 2010, 16:20 uur
Als je die wilt hebben kan ik hem ook wel voor je regelen

Heb hem nog nieuw liggen, je mag hem hebben voor 3,50 incl. verzendkosten
[permalink] geplaatst op 15 juni 2010, 16:53 uurDat ik Innocence ooit nog voor 30 euro heb gekocht.

[permalink] geplaatst op 15 juni 2010, 17:56 uurRDtv schreef:Verhoeven schreef:
(quote)
Als je die wilt hebben kan ik hem ook wel voor je regelen

Heb hem nog nieuw liggen, je mag hem hebben voor 3,50 incl. verzendkosten
Daar heb ik wel interesse in!

[permalink] geplaatst op 15 juni 2010, 19:54 uuranders ik wel

[permalink] geplaatst op 15 juni 2010, 20:17 uurJustinw schreef:
en het eerste deel trouwens ook.
8,75 is niet echt goedkoop.
Bij de freecordshop kost deel 1 maar 2,50.
[permalink] geplaatst op 3 juli 2010, 21:17 uurNu gratis verzending ivm WK-actie:
GRATIS VERZENDING VAN ALLE ARTIKELEN!
Onze WK-actie gaat door zolang Oranje blijft winnen!
De dag na winst van Oranje hoeft u bij www.savvyshop.nl niets aan verzendkosten te betalen.
Dit weekeinde geldt het zelfs voor zaterdag en zondag!
[permalink] geplaatst op 4 juli 2010, 23:35 uurGa morgen bestellen

[permalink] geplaatst op 6 juli 2010, 0:22 uurWoensdag dus

[permalink] geplaatst op 7 juli 2010, 19:38 uurDoor de WK actie vandaag.
Castle in The Sky
Ghost in The Shell 1 & 2!
Steamboy!
Besteld....
[permalink] geplaatst op 8 juli 2010, 14:00 uurVandaag geen gratis verzending meer?
[permalink] geplaatst op 9 juli 2010, 0:56 uurnee, alleen de dag nadat Oranje wint. En laatst was het ook in het weekend. Maar je moet dus wachten op montag!
[permalink] geplaatst op 21 juli 2010, 14:57 uurIk had een bestelling geplaatst. Deze kwam maar niet binnen, maar toen ik een mail had gestuurd zijn ze toch verzonden en binnen 2 dagen waren ze binnen. Er ontbrak toen 1 dvd. Maar gelukkig krijg ik ter compensatie de duurdere versie van deze dvd alsnog thuisgestuurd.
had dus wel wat vertraging maar de service is goed, en ze antwoorden snel.
CAPRICORNATION
[permalink] geplaatst op 20 augustus 2010, 0:15 uurik ben een WANHOPIGE belgische klant van SAVVYSHOP
ik bestelde en betaalde op 7/6/2010 dvd's bij deze onlinewinkel voor een bedrag van 555€
alles ging heel vlot maar mijn pakket kreeg ik NIET
ik stuurde tot verevelens toe mails naar alle mailadressen die ik vond en ik krijg GEEN ENKELE REAKTIE
had iemand ook deze ervaring???
[permalink] geplaatst op 20 augustus 2010, 0:32 uur
555Euro hehé
Misschien moet je je hoop vestigen op Kappeuter's bericht samen met de vakantie periode.