[permalink] geplaatst op 17 december 2009, 18:14 uur
Ben ik dom als ik vraag of jullie deze regisseur al kennen? Briljante 5* werken maakt die man. 10 minuten extreme horor zonder ook één obscene scene te gebruiken. Meesterlijk gewoon.
[permalink] geplaatst op 19 december 2009, 16:12 uur
Een onbekende producer uit Uruguay, Fede Alvarez, heeft een deal in Hollywood binnen gesleept met het onderstaande korte filmpje over een robotinvasie. Hats off!
[permalink] geplaatst op 27 december 2009, 12:44 uur
thejazzscene schreef: Peter Tscherkassky
Inderdaad! Zijn werk is buitengewoon en heel indrukwekkend soms. Zijn short OUTER SPACE die jij plaatste is echt briljant. Staan nog een aantal anderen op Youtube. Zijn werk werkt echter (uiteraard) het beste op groot scherm.
[permalink] geplaatst op 27 december 2009, 13:41 uur
Zag alleen nog zijn Instructions for a Light and Sound Machine (2005) op groot doek, maar vond dat toch een minder werk dan zijn "meesterwerk" Outer Space, die in zijn rechtlijnig- en eenduidigheid voor mij het best werkt.
[permalink] geplaatst op 22 januari 2010, 13:07 uur
Nog niemand die hier Tsumiki no Ie (La Maison en Petits Cubes) genoemd heeft?
Ik zag met enig zoekwerk dat Moviefreak#1 hem in ieder geval gezien heeft.
[permalink] geplaatst op 27 januari 2010, 18:36 uur
De korte film in zijn geheel heb ik nog niet gevonden op YouTube, maar hier vast een trailer van A perfect place (25 min.), van Derek Scocchera met o.a. Mark Boone Junior en Bill Moseley met de soundtrack van Mike Patton.
[permalink] geplaatst op 21 februari 2010, 12:01 uur bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Hahah echt een heel erg leuk filmpje Yuffira_san. Vooral het moment Dat de dood zijn alarm op zijn bootje zet lag ik helemaal dubbel Echt heel grappig gemaakt
[permalink] geplaatst op 23 februari 2010, 1:16 uur bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Yuffira_San schreef: [...]
Spaanse short film. Genomineerd voor een Oscar. 'k Vind hem zelf niet zo ontzettend goed, maar wel grappig. Vraag me af wat jullie er van vinden.
Aardige animatie. Lijkt erg sentimenteel te beginnen, de overgang naar humor doet het filmpje erg goed, maar jammer dat het uiteindelijk in een soort Bugs Bunny gedoe uitmondt: met al die laden waar ze in duiken, en dan komen ze weer uit een random andere lade etc.
Neill Blomkamp heeft in 2005 een korte versie van District 9 gemaakt met de naam: Alive in Joburg (sorry als deze eerder is gepost). Zelfs Wikus speelt er in mee.