- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Er staan 2 mannen in de lift:
Vraagt de een "heb je een scheet gelaten?"
Zegt de andere "nee en jij"
Die ene "nee"
Die ander weer "Waarom vraag je het dan"
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Is meer een dagelijks voorkomende situatie 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
(embed)

En dan de reactie van Narva dat het waarschijnlijk nep is. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Haha, toffe baby
(Property of Mom) ook nog 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er staan 2 mannen in de lift:
Vraagt de een "heb je een scheet gelaten?"
Zegt de andere "nee en jij"
Die ene "nee"
Die ander weer "Waarom vraag je het dan"

Wat een bedroevend niveau humor toch weer.
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
nou nou let meer op jezelf, ajax. dat jij het niet leuk vind betekent nog niet dat andere het leuk kunnen vinden.
Leuke comic trouwens, Skycrawler

_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1780 stemmen
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Je hebt er altijd eentje bij, die de lol er niet van in kan zien
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen

Niet echt een joke maar toch mooi. (die dikke word al een tijdje gepest en geslagen en nu pikt ie het niet meer)
(filmpje)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Kijk, zo hoor je met pesters om te gaan!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dat zou ik toch ook nog graag eens doen met mijn vroegere pestkoppen. Al krijg ik die niet meer opgetild denk ik.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Net als deze scene uit A History of Violence...
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Typische pestkop, zo'n walgelijk glad, populair ventje die denkt dat hij alles is, met zijn zelfvoldane blik. (Nouja, op het einde van het filmpje niet meer).
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
(afbeelding)
Haha , precies die zijn altijd grappig 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
(afbeelding)
Niet echt een joke maar toch mooi. (die dikke word al een tijdje gepest en geslagen en nu pikt ie het niet meer)
(filmpje)
Wellicht kreeg de gepestte (de mollige jongen) strafstudie voor geweld enzo.
Ik ken dat. Had het ook altijd voor die weinige keren dat ik mijn pesters terug pakte.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Dat zou ik toch ook nog graag eens doen met mijn vroegere pestkoppen. Al krijg ik die niet meer opgetild denk ik.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.. 
Typische pestkop, zo'n walgelijk glad, populair ventje die denkt dat hij alles is, met zijn zelfvoldane blik. (Nouja, op het einde van het filmpje niet meer).
Pestkoppen heb je in alle soorten en maten. Ze beperken zich niet alleen tot het type die jij nu aanhaalt. Er is echter geen slachtoffer zonder dader en omgekeerd. Er is altijd sprake van een wisselwerking.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Pestkoppen heb je in alle soorten en maten. Ze beperken zich niet alleen tot het type die jij nu aanhaalt. Er is echter geen slachtoffer zonder dader en omgekeerd. Er is altijd sprake van een wisselwerking.
Maar je hebt ook overal een stereotype van, zo ook van pestkoppen. Verder is dat van die wisselwerking absoluut waar, maar dat geeft de pestkoppen nog geen vrijbriefje om te gaan pesten. Ik kan sowieso erg slecht tegen pesters. Ben vorige week nog enorm kwaad geworden toen een groepje jongens op één andere jongen aan het inslaan waren midden in de nacht bij ons café voor de deur.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
maar dat geeft de pestkoppen nog geen vrijbriefje om te gaan pesten.
Wanneer een slachtoffer zich terughoudend opstelt en geen vorm van actie onderneemt (en dat hoeft niet eens per se met geweld) geeft dat de pestkoppen juist een vrijbrief om door te gaan.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
(afbeelding)
(filmpje)
. netjes haha
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
't Is officieel nog te vroeg om grappen over Japan te maken, maar dit is gewoon absoluut echt:
Metro UK - 14/03/2011 digital edition - e-edition.metro.co.uk
De gratis krant Metro in Engeland, met een verbijsterende combinatie van rampennieuws en Pokemon-reclame 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
@Snoopy
Moest ook wel om deze quote lachen die een maat me stuurde:
Religion is like a penis
It's fine to have one,
It's fine to be proud of it,
But please don't whip it out in public and start waving it around
And PLEASE don't try to shove it down my childeren's throats
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
't Is officieel nog te vroeg om grappen over Japan te maken, maar dit is gewoon absoluut echt: