MENU
Mijn Updates +

Overigen / Algemeen / Google

geplaatst op 6 maart 2012, 10:23 uur, permalink
Al met al wordt het werken met afbeeldingen er niet pretiiger op. Betrek ik er (deels off-topic) bij, dat de afbeeldingen-uploadsite Imageshack.us na jaren geld wil zien voor alle albeeling-uploades boven de 500 per account.
Ik heb 2 accounts met inmiddels samen meer dan 9.000 afbeeldingen (posters, stills e.d.). Daarvan worden straks 8.000 door hen gedelete, en heeft ook consequenties voor MM. Daar zullen wel die errorplaatjes met die kikker voor in de plaats komen.

geplaatst op 6 maart 2012, 10:29 uur, permalink
Geen goede reclame voor die "kikker", dat is zeker.

Inmiddels ben ik wel tot betaling overgegaan *:|*
Alleen al om geen "kikkerplaag" op MM te laten rondwaren.

Maar voor alle afbeeldingen die ik nu nog plaats wel overgestapt naar Tinypic.

kappeuter (moderator)
geplaatst op 6 maart 2012, 10:33 uur, permalink
Dogie_Hogan schreef:
Al met al wordt het werken met afbeeldingen er niet pretiiger op. Betrek ik er (deels off-topic) bij, dat de afbeeldingen-uploadsite Imageshack.us na jaren geld wil zien voor alle albeeling-uploades boven de 500 per account.
Ik heb 2 accounts met inmiddels samen meer dan 9.000 afbeeldingen (posters, stills e.d.). Daarvan worden straks 8.000 door hen gedelete, en heeft ook consequenties voor MM. Daar zullen wel die errorplaatjes met die kikker voor in de plaats komen.

Ja, vervelend.
Die discussie vindt hier ook plaats: De Site >> Algemeen >> Plaatjes plaatsen op het forum

geplaatst op 6 maart 2012, 10:40 uur, permalink
Tja, nooit vol vertrouwen op freeware services. Laat het een waardevolle les zijn.

geplaatst op 6 maart 2012, 12:51 uur, permalink
Dogie, Google eens naar afbeeldingen van actrice Joi Lansing, als test, om te zien of die door de (BH) beugel kunnen

geplaatst op 6 maart 2012, 13:32 uur, permalink
Brix schreef:
Dogie, Google eens naar afbeeldingen van actrice Joi Lansing, als test, om te zien of die door de (BH) beugel kunnen
OK.

edit
Bij 1e steekproef (sorry voor woordspeling) al 3 minuten zandloper (figuur)...

geplaatst op 6 maart 2012, 13:57 uur, permalink
Dzjeezzzus!

Joi had wel een "zandloper" figuur, maar dat is van de zotte zeg.

geplaatst op 7 maart 2012, 8:36 uur, permalink
Brix schreef:
Dzjeezzzus!

Joi had wel een "zandloper" figuur, maar dat is van de zotte zeg.
En nu is mijn Avatar aan de beurt... O-)

geplaatst op 7 maart 2012, 8:41 uur, permalink
Is dat een grapje Dogie?
Ik hoop van wel, maar vrees van niet *:|*

Skycrawler
geplaatst op 7 maart 2012, 10:42 uur, permalink
Dogie_Hogan schreef:

Wat is er mis met het betalen van een 'small fee' voor hun services? Zo doen de meeste bedrijven het en het is helemaal niet gek gedacht dat ImageShack vanwege de slechte economie zich tot dit soort maatregelen moet wenden. De servers en service die zij leveren moet tenslotte ook worden betaald.

geplaatst op 7 maart 2012, 14:18 uur, permalink
Niets mis mee. Je wilt gewoon geen geld betalen... Als ik eten bestel, moet ik ook 1 euro extra betalen. Opzich niet al te erg, maar doe je dit 20x in een jaar, kan je wat leuks kopen voor die 20 euro. Om even een voorbeeld te noemen.

Boven de 500? Flink aantal voor mij, ik zal er geen last van krijgen.

geplaatst op 10 maart 2012, 7:29 uur, permalink
Dat wordt dan een dure hobby, want dit komt ook steeds vasker voor:

(afbeelding)
(printscreen)

Ook voor elke afbeelding straks (copyright) betalen?

geplaatst op 12 maart 2012, 10:31 uur, permalink
Gewoon printscreen maken van de foto en uitknippen.

geplaatst op 24 augustus 2013, 12:20 uur, permalink
Ben ik nu de enige die de nieuwe Google Maps verschrikkelijk onhandig vind? Vroeger kon je kijken op een kaart, en er je Streetview-pion neerplanten. Nu gaat dat niet meer

Metalfist (crew)
geplaatst op 24 augustus 2013, 13:03 uur, permalink
Dat gaat toch nog altijd wel? Je sleept gewoon het icoontje aan de linkerkant naar het punt op de kaart.

geplaatst op 24 augustus 2013, 13:21 uur, permalink
Hij heeft het over de nieuwe Google Maps. Maar daar is het alleen maar makkelijker geworden. Je klikt ergens op de kaart en dan verschijnt er links in beeld het adres en een fotootje. Klik op het fotootje en je krijgt streetview. Ideaal.

Wat wel een gemis is is dat je niet meer in 1 oogopslag kunt zien welke straten wel en welke geen streetview hebben.

Metalfist (crew)
geplaatst op 24 augustus 2013, 13:28 uur, permalink
Aha, ik zat inderdaad op de oude. Ik snap niet dat je dit onhandig vind, veel makkelijker geworden.

geplaatst op 25 augustus 2013, 19:15 uur, permalink
Apollinisch schreef:
Hij heeft het over de nieuwe Google Maps. Maar daar is het alleen maar makkelijker geworden. Je klikt ergens op de kaart en dan verschijnt er links in beeld het adres en een fotootje. Klik op het fotootje en je krijgt streetview. Ideaal.

Wat wel een gemis is is dat je niet meer in 1 oogopslag kunt zien welke straten wel en welke geen streetview hebben.

Gisteren zat ik op een laptop (zonder muis), en dat aanklikken ging gewoon niet.

Nu (op een desktop met muis) lukt het wel. Maar je moet soms toch enkele malen klikken.

Ik vond de vorige versie toch beter. Ik draai de update dan maar terug.

geplaatst op 25 augustus 2013, 19:57 uur, permalink
Ik zit ook op een laptop zonder muis dus dat zal het niet zijn.