MENU

2,80

Drama / Romantiek

geregisseerd door Shana Feste
met Gabriella Wilde, Alex Pettyfer en Bruce Greenwood

Verhaal over twee jonge geliefden, David en Jade. Echter, hun passie voor elkaar is voor de ouders van Jade te heftig en haar vader verbiedt David nog langer met haar om te gaan. Uit wanhoop om Jade weer te mogen zien beraamt David een plan dat ernstige consequenties heeft.

kappeuter (moderator)
geplaatst op 23 oktober 2013, 12:01 uur, permalink
Vanaf 6 maart 2014 in de bioscoop (Universal)

Trailer (YouTube)

geplaatst op 15 februari 2014, 14:32 uur, permalink
Tienerfilmpje. Viel zwaar tegen. Je word telkens 'op tijd' gerust gesteld. Van echt drama is nooit sprake. En natuurlijk weer zo'n geweldig romantische jongen.

geplaatst op 4 maart 2014, 23:07 uur, permalink
Een suikerzoet, schaamteloos clichématig en soapachtig verhaal over een verboden zwoele liefde. Ik moet toegeven dat de regisseuse nog wel gepoogd heeft om de personages wat veelzijdigheid mee te geven. Maar alles bij elkaar een romantische productie voor tienermeisjes die nog geen ervaring in de liefde hebben opgedaan (anders lieten ook zij deze film aan zich voorbijgaan).

avatar van josthehague

geplaatst op 14 maart 2014, 23:00 uur, permalink
Het origineel is beter uit 1981

avatar van Ajax&Litmanen1
geplaatst op 20 maart 2014, 12:46 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Erg voorspelbaar....maar wel vermakelijk. Endless Love kent een lovestory die je al snel wel kan gaan voorspellen met hoe dit af gaat lopen. En zo loopt het ook af. Maar zo af en toe is zo'n filmpje best leuk. De chemie tussen de 2 hoofdrolspelers is aanwezig en Bruce Greenwood zet een sterke rol neer van een eikel van een vader die niet snapt dat alles wat hij doet fout is. Gabriella Wilde is trouwens een leuke meid, zeker niet onprettig om naar te kijken. Ze komt ook sympathiek over, waardoor het happy end ook wel gewenst is. Ik had alleen gedacht dat David zijn schoonvader zou redden in plaats van andersom. Maar daardoor kon pa wel de dood van zijn zoon eindelijk verwerken, dus op zich is dit ook weer niet zo heel verrassend.

Leuk tussendoortje.

avatar van Dominootje
geplaatst op 31 maart 2014, 9:07 uur, permalink
Wat te verwachten valt: een typische zwijmelfilm..
Alleen was het af en toe iets te geforceerd, kwam niet natuurlijk over, jammer!
En het einde is wel over de top, moet dat nu weer zo?

Mwoah.

avatar van sandero16
geplaatst op 7 mei 2014, 20:42 uur, permalink
Ik vond de film matig. Het was allemaal erg cliché en voorspelbaar.

De acteurs waren wel goed en het verhaal was redelijk. Normaal kijk ik dit genre niet, maar ik heb het een kans gegeven.

Mensen die wel van romantiek/ drama houden, zullen dit wel een geweldige film vinden.

Geen slechte film, maar niet mijn ding.

2,5 *

avatar van blurp194
geplaatst op 22 mei 2014, 22:04 uur, permalink
Meh.

Van het ene cliche in het andere. Bah wat een zeurend drama levert dat hier op. Misschien niet onverdienstelijk gespeeld, maar een paar van de prutserig slechte edits irriteren me zodanig dat dat ook geen punten meer krijgt. Blijft alleen het verhaal en het smoeltje van hoe-heet-ze-ook-weer over. En dat verhaal is te suf voor woorden, en van dat soort smoeltjes zijn er duizenden. Ik zie ze liever in een wat dapperdere film.

geplaatst op 27 mei 2014, 8:17 uur, permalink
Remake van de gelijknamige (waardeloze) film uit 1981, die op het origineel voor heeft dat de cast mensen bevat, die wel kunnen acteren. Het is een enorm lief verhaal over enorm brave tieners, van wie er één ’n enorme klootzak als vader heeft. Bruce Greenwood is geknipt voor die rol.
Het blijft allemaal iets te veel binnen de lijntjes en had anno nu best wat spannender mogen zijn. Maar wie uitkijkt naar een stukje onvervalste tienerromantiek zal deze film zeker kunnen waarderen.

avatar van soom
geplaatst op 12 augustus 2014, 22:26 uur, permalink
Ik was hier ernstig benieuwd naar. Vanwege Alex. En op geen enkel vlak stelt ie teleur. Alex Pettyfer is dus goed op dreef. Gabriella Wilde is helemaal jevanhet. In de Musketiers film die ik zag met haar niet. Het is alsof ik gewoon een huis binnenstapte en daar naar de bewoners keek. Diepe inleving was hier wel op z'n hoogtepunt. Lief en ongelooflijk mooi wrong ik de tranen weer eens uit m'n ogen. Dat de liefde maar altijd mag zijn.
Dit voelde niet aan als een film, eerder als een inkijkje in zomaar een tiener leven. Zeer mooi. Ook wel grappig om te lezen dat Emma de rol afsloeg.

avatar van jeuletaxi
geplaatst op 14 augustus 2014, 13:52 uur, permalink
Het is inderdaad een film vol clichés en voorspelbare situaties.
Maar er word goed geacteerd en een goede chemie tussen de beide geliefden.
Lekkere romantische film die gewoon lekker wegkijkt.
Zeker een aanrader als je van dit genre houd.