MENU

We're the Millers (2013)

3,35

geregisseerd door Rawson Marshall Thurber
met Jason Sudeikis, Jennifer Aniston en Emma Roberts

David Burke is een kleinschalige drugsdealer die het houdt bij het handelen met volwassenen en dus absoluut niet in zee gaat met de jeugd. Alles gaat van een leien dakje, tot hij onverwachts genoodzaakt is voor het grote geld te gaan. David besluit op een slimme en valse manier een gezin te stichten met de buren, wat deel uitmaakt van een plan, om een grote hoeveelheid wiet de VS in te smokkelen vanuit Mexico.

geplaatst op 2 januari 2014, 18:33 uur, permalink
De enige reden dat ik heb gelachen is het besef hoe dronken of wellicht drugged out of his/her mind moet zijn geweest om dit script te verzinnen....

geplaatst op 2 januari 2014, 22:38 uur, permalink
Geweldige film, punt !!!!

avatar van tomola
geplaatst op 6 januari 2014, 13:11 uur, permalink
Erg leuke film als je het mij vraagt.
Humor is erg persoonlijk maar dit is mijn soort humor.

Jennifer Aniston is toch wel 1 van de humoristische actrices.
Ook in deze film is dat weer goed te zien.

geplaatst op 16 januari 2014, 13:07 uur, permalink
Een beetje gejat van Cheech & Chong, maar wel erg grappig.

avatar van DBTim
geplaatst op 16 januari 2014, 16:30 uur, permalink
Ik heb de extended-versie gekeken, en die deed toch net iets te lang. Maar toch vond ik het geen slechte film. Er was een redelijke chemie tussen de hoofdrolspelers en ik heb genoeg gelachen.
Het kijkt lekker weg, en voor een leuk avondje met vrienden is dit wel een ideale film.

avatar van tal1b
geplaatst op 19 januari 2014, 17:00 uur, permalink
niet eens 'n béétje grappig. Wel geteld een keer wat gelachen. Te flauw allemaal wat de bijna 2 uur durende film wel érg lang duurd...
edit: bloopers zijn 't waard om te kijken

avatar van Koerok
geplaatst op 20 januari 2014, 22:53 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Bijna afgezet, maar toen werd net de 'wiet-baby' op de openbare weg gegooid en overreden door een vrachtwagen, en dat was op zich wel komisch. Daarna toch maar afgekeken, maar nee, mijn film het was niet. De 'zoon' vond ik nog wel grappig en schattig.

avatar van opa-ben
geplaatst op 24 januari 2014, 1:25 uur, permalink
leuke film, bracht veel meer humor dan ik had verwacht. met name het, nogal grove, taalgebruik laat je soms in een deuk liggen, misschien niet voor iedereen grappig. Ik heb in ieder geval genoten.

geplaatst op 26 januari 2014, 9:10 uur, permalink
Prima film. Als je 'The Hangover' kan waarderen, is deze film zeker de moeite waard.

avatar van AFCALS
geplaatst op 27 januari 2014, 12:17 uur, permalink
Leuke komedie. niet meer dan dat. Verwacht er vooral niet teveel van.

Jason Sudeikis doet het leuk, evenals Kenny waar ik een aantal keer toch wel om moest grinniken.
Jennifer Aniston viel tegen en Emma Roberts vond ik eigenlijk ronduit irritant. De cast hield elkaar, voor mij dus, redelijk in balans.

Verder zou ik nog wel een stuk of 20 op en aanmerkingen kunnen plaatsen, maar dat is eigenlijk wat overdreven voor een film als dit. Gewoon leuke komedie die je niet serieus moet nemen en dan is het allemaal prima te pruimen.

Edit: Film duurde wel een halfuurtje te lang als je het mij vraagt.

avatar van jippie2010
geplaatst op 27 januari 2014, 19:26 uur, permalink
Leuk concept en goede cast die goed met elkaar klikt.
Kon niet altijd het tempo vasthouden, maar dit is één van de betere komedies die ik de laatste tijd gezien heb *3,5

avatar van Brabants
geplaatst op 28 januari 2014, 8:58 uur, permalink
Leuke komedie met een goed spelende cast. De film werkt een standaard verhaallijn af, en blinkt daarin zeker niet uit. Toch is het ontzettend grappig, en daarom zeer geslaagd.

geplaatst op 31 januari 2014, 8:56 uur, permalink
Erg sterk. Fijne cast (met name Anniston is een aangename verrassing) en sterk en geestig geschreven.

avatar van Pelagatti
geplaatst op 1 februari 2014, 14:22 uur, permalink
Leuke en vermakelijke film. Een hoop leuke situaties en een goed tempo, uiteraard wel weer de nodige cliché (sex) grappen, maar kijkt goed weg. Personage Kenny is bij tijd en wijlen fantastisch neergezet en geeft de film wat verfrissing! Aanradertje!

geplaatst op 1 februari 2014, 21:27 uur, permalink
Dit was een leuke komedie. 'k heb eigenlijk een heel aantal keren moeten lachen. Niet dat het verhaal zo bijzonder was, maar de cast was goed op dreef.
'k had eigenlijk weinig verwachtingen bij deze film, maar hij is me erg bevallen. De bloopers op het einde waren ook erg goed.
'k vond het alvast een aanrader.

avatar van sofripa
geplaatst op 2 februari 2014, 21:16 uur, permalink
Prima te hebben. En zo nu en dan echt leuke humor. En dat voor een Amerikaanse film.

avatar van Timothyvdmeer
geplaatst op 3 februari 2014, 9:15 uur, permalink
vond hem erg tegenvallen. De trailer is leuker dan de film.
Zitten zeker leuke stukken in maar niet genoeg om de hele film te trekken.
De bloopers zijn wel erg leuk.

geplaatst op 9 februari 2014, 14:39 uur, permalink
Leuke film
!

geplaatst op 11 februari 2014, 13:37 uur, permalink
Kan iemand mij uitleggen hoe een caravan uit zich zelf remt terwijl deze gesleept wordt?? Heb ik iets gemist?

avatar van Timothyvdmeer
geplaatst op 11 februari 2014, 13:56 uur, permalink
SonDua schreef:

hahah viel mij idd ook al op. Allen in de voorste camper.

avatar van The Director
geplaatst op 13 februari 2014, 21:56 uur, permalink
Niet slecht, van de regisseur van Dodge Ball, leuke platte humor. Goed acteerwerk van Jason Sudeikis, ook goed te zien dat Jennifer Aniston nog strak in haar vel zit. Prima bij elkaar gecaste familie, kijkt best lekker weg, met een aantal erg originele scenes.

laundromat
geplaatst op 15 februari 2014, 9:06 uur, permalink
Was toe aan iets luchtigs. Verrassend maar goede keus! Heb genoten. Hele film met glimlach gekeken en al vrij snel hard op zitten lachen. Leuke humor. Genoeg clichés maar cast had er zichtbaar plezier in. Vooral vader en zoon sprongen eruit.

avatar van mnrk
geplaatst op 17 februari 2014, 10:21 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
We are NOT the fucking Brady Bunch, alright! I'm Marky Mark and y'all are the *Funky Bunch*!

Dit was gewoon een leuke komedie van Rawson Marshall Thurber...

Het verhaal is in orde en wordt lekker snel gebracht waardoor het leuk blijft om naar te kijken...

De cast in deze film is op zijn plek met Jason Sudeikis en Jennifer Aniston als heerlijk duo en ze worden natuurlijk leuk bijgestaan door hun 2 "kinderen"...

Ook leuk gedaan is bij de aftiteling een andere nummer te horen in plaats van TLC, deze keer The Rembrandst met hun nummer van Friends...

avatar van Vinokourov
geplaatst op 17 februari 2014, 12:05 uur, permalink
Ondanks de opvallend redelijk goede reviews vond ik dit niet al te best. Het plot is enigzins origineel gevonden. Maar wat me toch tegenviel was hoe de cast de karakters neerzet (gekunsteld overdreven) en welke grappen er gemaakt worden. Dat kwam allemaal bekend en dus matig over.

avatar van Noodless
geplaatst op 18 februari 2014, 23:02 uur, permalink
Gewoon een zeer vermakelijke, luchtige komedie waarbij het verhaal en de uitwerking origineel is.
Het is niet altijd even grappig, maar de film deed me toch wel voortdurend glimlachen door één of andere gekke situatie , de goede wisselwerking tussen de verschillende personages, de stompzinnige dialogen en het grappige verhaal zelf. Voor mij één van de betere komedies van de laatste jaren.
7,5/10

avatar van barcam
geplaatst op 22 februari 2014, 22:05 uur, permalink
Aangename komedie met een uitstekende cast.
Veel platte gênante grappen en origineel plot.
Als je "The Hangover" leuk vond zul je deze ook wel tof vinden.
Jennifer Aniston zie ik ook graag spelen in dit genre.

avatar van MecG
geplaatst op 23 februari 2014, 19:47 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Dit is een film met humor waar ik van houd. Goede cast en veel momenten waarop ik moest lachen.
Wat ik echter dan wel weer een enorm minpunt vond was het einde waarop Sudeikis verzoekt om alleen hem te vermoorden en niet de rest, want blablabla.... Dit soort Amerikaans drama krijg ik rillingen van

geplaatst op 2 maart 2014, 18:58 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Typisch Amerikaanse film met een voorspelbaar verhaal, grappen die zogenaamd op het randje zijn, een moraal en een happy end (niet echt een spoiler eigenlijk. Wat de film toch de moeite van het kijken waard maakt zijn de grappen. Die zijn er heel veel en best veel zijn nog geslaagd ook. Verder was de cast aardig, met name Poulter en Offerman. Je weet wat je krijgt met deze film, maar dan wel met bovengemiddeld aantal geslaagde grappen.

avatar van Marvinleeaday
geplaatst op 15 maart 2014, 11:06 uur, permalink
Vond hem echt leuk, met een hoop geslaagde grappen. Een komedie kijk je om te lachen en dat heb ik veelvuldig gedaan.

avatar van zapruder
geplaatst op 15 maart 2014, 14:32 uur, permalink
Sinds lange tijd weer eens kunnen schateren om een Amerikaanse komedie en nog wel een film!
Waar de Amerikaanse 'samengeknepenbillenmoraal' vaak de boel verziekt was dit gelukkig nu niet het geval. Gewoon lachen om de grap! Of het nu gepast is of niet. Humor is nu eenmaal humor. Wie er het beste in zijn of haar rol zat en de lolligste was etcetera maakt mij niet uit. Ik beschouw filmmaken als een artistiek proces, niet als wéér de zoveelste wedstrijd. Daar zijn er al genoeg van op de 'kijkkast'! Het komt je neus uit, tenminste mijn neus.
Als je deze film gaat bekijken heb je niet veel nodig voor een leuke avond.
Aangenaam gezelschap, wat te knabbelen, een kratje bier of zo en gáán met die banaan!

avatar van Mischa
geplaatst op 24 maart 2014, 10:59 uur, permalink
Op de premisse van de nep-familie na is het verhaal allesbehalve origineel, maar heb me prima vermaakt: Paar keer hard gelachen, en leuk acteerwerk vd cast, zeker ook van Aniston.