Snitch (2013)

3,06

Drama / Thriller

geregisseerd door Ric Roman Waugh
met Dwayne Johnson, Jon Bernthal en Susan Sarandon

Een vader krijgt een zware klap te verduren wanneer zijn tienerzoon dertig jaar de gevangenis indraait voor het handelen in drugs. De vader gaat undercover als drugsdealer om de straf van zijn zoon omlaag te krijgen. Ondertussen denkt een advocate dat het oppakken van een drugsbende haar kan helpen bij een politieke carrière.

124 BERICHTEN28 MENINGEN

avatar van PEN15

geplaatst op 7 november 2015, 17:28 uur, permalink
Ik had me enorm verheugd op deze Snitch met Dwayne "the 'roid" Johnson tijdens een netflixavond. Het leek me allemaal veelbelovend. We hebben het volgehouden tot na het moment dat die jongen gearresteerd werd, want daarna begonnen onze ogen bijna de oogkassen uit te tollen bij het zien van dat wiebelcamerawerk. Wat is dit zeg?? Het type film dat ik bestempel als: "op handen lopende camerman die alles met zijn voeten filmt". Tevens ook Jammer dat the rock het stokje van de oude garde actiehelden nooit helemaal heeft kunnen overnemen.

avatar van Mac Hammer Fan
geplaatst op 14 november 2015, 17:56 uur, permalink
Spannende actiefilm. Op regie, camerawerk en vertolkingen heb ik niets aan te merken. Het was allemaal heel degelijk.

geplaatst op 19 november 2015, 13:33 uur, permalink
Goede film wel, een beetje dom dat ze het gezin niet hebben gegoogled, want voor zo'n zwaar delict wil je toch wel weten met wie je te maken hebt, en dan was er in ieder geval uitgekomen, dat die zoon met veel pillen was opgepakt, en dat het dus geen zuivere koffie was!!

avatar van UltraMovieKiller
geplaatst op 28 november 2015, 13:41 uur, permalink
Film komt goed op gang en bouwt vanaf de helft sterk de spanning op naar een climax. Die climax is uiteindelijk niet indrukwekkend, zeker omdat deze veel te kort duurt. Het abrupte einde is toch een beetje een doodsteek voor de film. Erg zonde, voor het einde had men meer tijd mogen nemen. Nu blijft dit een prima thriller/drama voor tussendoor maar niet meer dan dat.