MENU

Zweden
Actie / Misdaad

geregisseerd door Babak Najafi
met Joel Kinnaman, Fares Fares en Lisa Henni

JW, een veelbelovende student bedrijfskunde die een cocaïnesmokkelaar is geworden, heeft zijn tijd uitgezeten in de gevangenis en heeft het moeilijk om een eerlijk leven te beginnen. Maar een man uit het verleden, de voormalige huurmoordenaar Mrado Slovovic, verandert alles. Jorge Salinas, de koning van de coke uit Sollentuna, keert na drie jaar ballingschap terug naar Zweden om een grote cocaïnedeal te sluiten. Maar de deal loopt vreselijk mis. Samen met degene die zijn leven redde, de 17-jarige Nadja Mahmoud slaat hij op de vlucht voor zowel de politie als de Joegoslavische maffia.

avatar van hoffhaan
geplaatst op 22 december 2013, 11:01 uur, permalink
Het vervolg op deel 1. Deel 1 beter, maar desondanks een goede film. Zojuist deel 3 gedownload ben benieuwd. 3.5

avatar van Leo1954
geplaatst op 2 januari 2014, 5:44 uur, permalink
Heerlijke duistere thriller. Véél beter dan deel 1.

geplaatst op 6 maart 2014, 18:14 uur, permalink
"-'Snabba Cash 2' aka 'Easy Money 2'-." ...
" !!!

Knappe Misdaadfilm (Sequel)
!!! "Snabba Cash 2" is een prachtige sequel Misdaadfilm.
Een harde Gangsterfilm met de nodige gevolgen die het met zich meebrengt doorspekt met
heel wat drama elementen. De familiale schade is duidelijk merkbaar bij dit harde misdaad verhaal.Het acteerwerk is van een subliem niveau in deze duistere Misdaadfilm met heel wat duistere zaken

geplaatst op 15 mei 2014, 23:43 uur, permalink
Voor de afwisseling eens een goed vervolg op een goede film. En hoe!
De spanning is snijdend de gehele film door.
Dat is het fijne van een film met meerdere hoofdrolspelers en geen helden maar gewoon mensen.
De uitkomsten blijven verrassend.
Gelukkig dat dit soort gedegen films nog wordt gemaakt tegenover die overdreven doorgaans amerikaanse actie-films.
Ik kijk die films ook en zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar er zit wel erg veel troep tussen.
Komt er nog een derde deel van snabba cash?
Ik hoop het en hopelijk wordt dit niveau vastgehouden.

geplaatst op 15 mei 2014, 23:46 uur, permalink
Lette niet zo goed op.
Er is al een derde deel notabene.
Die ga ik eens snel kijken.

geplaatst op 15 mei 2014, 23:54 uur, permalink
Goeie film waarin de beginnende drugs-smokelaar uit de gevangenis wordt ontslagen. Een geslaagd vervolg waarin we de hoofdpersonages uit het eerste deel opnieuw zien worstelen binnen het criminele wereldje. De verschillende verhaallijntjes komen langzaam bij elkaar en dit levert een onderhoudend geheel op. Ook weer rauw en realistisch in beeld gebracht, maar wel een stuk minder spannend.

avatar van Toontje G
geplaatst op 21 mei 2014, 22:13 uur, permalink
Was er aan begonnen zonder deel 1 te zien, en dat was misschien niet slim. Deze was in ieder geval niet verkeerd.

avatar van Decec
geplaatst op 23 mei 2014, 23:23 uur, permalink
Redelijk actie, misdaad, drama en thriller film...
Redelijk verhaal (minder spannend)...
Redelijk acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid en muziek
(Dolby Digital)...

avatar van Oliveri
geplaatst op 14 augustus 2014, 19:47 uur, permalink
Ondanks dat ik deel 1 gezien heb vond ik het begin van deze film behoorlijk verwarrend, je moet echt even wennen aan de verhaallijn en de verschillende personages. Evenals het eerste deel vind ik Snabba Cash 2 een prima misdaadfilm die naarmate het einde nadert steeds spannender wordt.

avatar van oemoemenoe
geplaatst op 23 oktober 2014, 13:06 uur, permalink