MENU

3,24

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Kirk De Micco en Chris Sanders
met de stemmen van Emma Stone, Ryan Reynolds en Nicolas Cage

Een hevige aardbeving zorgt ervoor dat holbewoner Grug en zijn familie hun vertrouwde omgeving moeten achterlaten. Tijdens hun gevaarlijke zoektocht naar een nieuwe thuis ontmoeten ze een zwerver wiens moderne ideeën over de toekomst in schril contrast staan met de traditionele waarden van Grug. De hele situatie wordt niet eenvoudiger wanneer zijn oudste dochter ook nog eens valt voor de charmes van de vreemdeling.

avatar van alexspyforever

geplaatst op 23 juni 2014, 11:16 uur, permalink
Op oudejaar heeft een neef van me ooit de openingsscène getoond. Zijn 13-jarige dochter zei dat het de enige goede scène was uit de film. IK ben geneigd haar de geloven en te denken dat het een draak van een film is.

avatar van Iron Maiden

geplaatst op 25 juni 2014, 17:05 uur, permalink
alexspyforever schreef:

Bedankt voor deze informatie.

geplaatst op 28 juni 2014, 15:46 uur, permalink
Aardige film waarin een familie holbewoners op reis moet als hun grot vernietigd wordt. Een kleurrijke en vrolijke animatiefilm met leuke personages ingevuld door een eveneens leuke stemmencast. Volop actie en avontuur en alhoewel de film flink wat vaart heeft, valt het hier en daar wel wat in herhaling. Net geen 3.5 sterren omdat het verhaal verder wel wat standaard is.

geplaatst op 29 juni 2014, 14:50 uur, permalink
Hele grappige en leuke animatie film

avatar van Decec
geplaatst op 8 juli 2014, 22:09 uur, permalink
Een goede animatie/avontuur/komedie/familie/fantasie film...
Mooi verhaal...
Mooi gemaakte animatie...
Super mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Ben benieuwd voor deel 2!

geplaatst op 10 november 2014, 22:41 uur, permalink
Wat een superfilm. Non-stop actie en humor. Erg genoten van deze animatie

avatar van Hatseflats89
geplaatst op 11 november 2014, 0:03 uur, permalink
Al 3x gezien en ik blijf in een deuk liggen.

Aanrader.