Logboek
Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van cales77.
Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Je kunt ook voor een van de volgende perioden kiezen:
januari 2023, februari 2023, maart 2023, april 2023, mei 2023, juni 2023, juli 2023, augustus 2023, september 2023, oktober 2023, november 2023, december 2023, januari 2024, februari 2024, maart 2024
Selecteer maand & jaar
Terminator Genisys (2015)
details
Reservoir Dogs (1992)
details
Blood Father (2016)
details
10 Minutes Gone (2019)
details
Maximum Risk (1996)
details
Ready or Not (2019)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 3,0 sterren
details
Game Night (2018)
details
Sniper (1993)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 1,5 sterren
details
Latte & the Magic Waterstone (2019)
details
T-34 (2018)
details
Warning Shot (2018)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 2,5 sterren
details
Busanhaeng (2016)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 2,5 sterren
details
The Stepfather (2009)
details
1917 (2019)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 5,0 sterren
details
The Intern (2015)
details
Sniper: Reloaded (2011)
details
Sniper 3 (2004)
details
Yes Man (2008)
details
Paradise Beach (2019)
details
The Tourist (2010)
details
6 Underground (2019)
details
Ad Astra (2019)
details
The Infiltrator (2016)
details