Logboek
Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van Basto.
Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Je kunt ook voor een van de volgende perioden kiezen:
januari 2023, februari 2023, maart 2023, april 2023, mei 2023, juni 2023, juli 2023, augustus 2023, september 2023, oktober 2023, november 2023, december 2023, januari 2024, februari 2024, maart 2024
Selecteer maand & jaar
Napoléon Vu par Abel Gance (1927)
details
The Deer Hunter (1978)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 4,5 sterren
details
In the Mouth of Madness (1994)
Erg sterke horror thriller die met elke kijkbeurt in kracht toeneemt. Aanrader!
details
naar bericht reageer
My Darling Clementine (1946)
details
California Split (1974)
details
Kristen (2015)
Fantastische horrorthriller. Heb de volle 88 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten. Erg sterk! 4,5
details
naar bericht reageer
The Brood (1979)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 3,0 sterren
details
Hollow Man (2000)
details
Tonio (2016)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 4,5 sterren
details
Wyrmwood (2014)
details
Hell or High Water (2016)
details
Doctor Strange (2016)
details