Hier kun je zien welke berichten theo79 als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

ALF - Seizoen 1 (1986-1987)

neo

Iedereen heeft natuurlijk zn eigen voorkeur maar Alf scoort bijvoorbeeld op imdb vrij hoog en de door jouw genoemde serie een halve punt minder. Dus ja wat heet kwaliteit? Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat mij dat ook niet alles zegt want zo scoort de serie 'You' geloof ik ook vrij hoog terwijl dat in mijn ogen een baggerserie is.

Ik vind de serie Alf vooral voor die tijd waarin het uitkwam een leuke vermakelijke serie en volgens mij was het toen ook wel aardig populair. Ik kan niks aan jouw cijfer veranderen dat begrijp ik maar een cijfer 4 is wel erg laag.

Last Kingdom, The - Seizoen 2 (2017)

Seizoen 2 inmiddels afgerond. De eerste helft van het seizoen was iets minder dan seizoen 1 maar de tweede helft was geweldig. Wat een goede serie dit!!!
Balen dat seizoen 3 hier op Netflix nog niet te zien is.
Ik heb zelfs al gelezen dat er ook een vierde seisoen besteld is.

Mocro Maffia - Seizoen 1 (2018)

Robbie.T. schreef:
Klinkt alsof we dezelfde kijkervaring hebben. Ben benieuwd naar ons beider eindoordeel

Ja lijkt er inderdaad op alsof we er beiden het zelfde over denken. Net aflevering 3 gekeken en die boeide me iets dan meer de twee eerste afleveringen maar dat kwam vooral door het vrouwelijk schoon wat zo af en toe in beeld kwam, daar blijk ik toch altijd een beetje gevoelig voor te zijn?
Verder boeit het net genoeg om verder te kijken maar niet meer dan dat helaas.

Oz - Seizoen 1 (1997)

Dorstigjimmyke.

Ik vind deze serie zo goed dat ik er zelfs nog jaloers op kan worden dat mensen zoals jou nog een aantal seizoenen lang kunnen gaan genieten van deze serie. Echt een topserie!!!