Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Tellus - Seizoen 1 (2014)

Holy crap wat was dit slecht . Het klinkt best aardig, vandaar ook dat ik begon met kijken, maar de uitwerking is één grote chaotische, goedkope troep. Iets met milieubewustheid, maar toch ook niet, maar wel vredig, maar toch niet, en heel veel liefdesperikelen die werkelijk kant nog wal raken. Ow ja, dan is er ook nog iets met geesten, dan wel 'niet aanwezige', personen kunnen zien.. of toch niet? Want dat geldt ook slechts op enkele willekeurige momenten.

Om het geheel nog erger te maken krijgen we ook nog om de haverklap een enorm prekerig verhaal van de agent over hoe goed we met zijn allen op het milieu moeten letten; al wordt daar verder vooral alleen maar met een wijzend vingertje over gepraat, verder gebeurt er zo goed als niets mee. Aanfluiting deze Finse serie.

Tenacious D in Post-Apocalypto - Seizoen 1 (2018)

Vreselijk. Kan er verder weinig over zeggen. Belabberde tekeningen, oninteressante verhaaltjes, weinig humor en zwakke nummers. Zware teleurstelling omdat ik Tenacious D normaal gesproken prima kan waarderen. Deze show zal ik morgen denk ik alweer vergeten zijn; onthutsend zwak.

Trailer Park Boys - Seizoen 7 (2007)

Guilty pleasure serie van me. De eerste zes seizoenen vond ik wel aardig; niks bijzonders maar keek zich snel en gemakkelijk weg. Vanaf dit seizoen, nummer 7, wordt het allemaal wat beter en begint er zowaar iets van een verhaal te komen. Het acteerwerk wordt beter en het oogt allemaal wat professioneler. Die lijn blijft zich gelukkig ook voortzetten naar de volgende seizoenen. Met name J-Roc wordt eigenlijk steeds beter in zijn rol.

Trailer Park Boys - Seizoen 12 (2018)

Mwah, tegenvallend seizoen. Na een aantal sterke seizoenen leek dit iets te veel op schaamteloze zelfpromotie: het bier dat de mannen in de serie maken, zijn ze namelijk ook in het echt gaan verkopen. Mooi is het korte eerbetoon aan John Dunsworth die kort na de opnames van dit seizoen overleed. Moeilijk voor te stellen dat de Trailer Park Boys nog door zouden moeten gaan zonder Jim Lahey....

Tuca & Bertie - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Tuca and Bertie

De tekenstijl is inderdaad gelijk aan die van BoJack Horseman, maar daar houdt iedere vorm van vergelijking ook op.

Dit was niets voor mij. Heel veel druk gedoe en felle kleuren flitsen constant voorbij. Er wordt voornamelijk geschreeuwd in plaats van gesproken en het geheel ademt behoorlijke chaos uit. Er zal zeker een publiek voor zijn, maar daar hoor ik niet bij.