Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Returned, The - Seizoen 1 (2015)

Alternatieve titel: The Returned (US)

Na eerst de originele Franse versie gezien te hebben (fantastisch eerste seizoen was dat), ben ik me eens voor deze Amerikaanse remake gaan zitten. Helaas, de sfeer is stukken minder spannend en mysterieus dan in de originele serie en ook de karakters hebben me veel minder in hun greep.
Ik wil je niets ontnemen met deze versie, maar doe jezelf een plezier en ga voor de originele serie.

River - Seizoen 1 (2015)

Jeetje wat een zware serie. Hier is weinig luchtigs aan en de drama overheerst in deze ijzersterke serie die me niet loslaat. Met name de uiterst goede eindaflevering waarin het helemaal niet allemaal goed afloopt. Het leven is hard en soms zul je daarmee moeten om zien te gaan, lijkt één van de achterliggende gedachten te zijn van deze serie. Ik heb genoten van deze uiterst grauwe serie.

Roseanne - Seizoen 1 (1988-1989)

Als kind keek ik het altijd. Leuke 'verstand op 0' serie. Onderhand al jaren niet meer gezien en of ik het nu nog goed vind weet ik niet. Jeugd sentiment is het in ieder geval zeker.