Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

P'tit Quinquin - Seizoen 1 (2014)

Ik moet nog even laten bezinken wat ik zojuist gezien heb, maar mijn eerste indruk is dat ik toch wel een vrij briljante en hilarische mini-serie gezien heb. Prachtig om te zien hoe acteurs om de haverklap 'out of character' schieten en hoe er geregeld door figuranten / bijfiguren recht in de camera gekeken wordt Bij vrijwel iedere andere productie zou je al snel denken 'wat een amateurisme' maar op de één of andere manier paste dat juist precies bij de boeretige, kneuterige setting van de serie. Van onderliggende thema's tot pure slapstick; deze serie had het allemaal. Hilarisch ook hoe Carpentier constant eerst een rondje rijdt voordat hij ervandoor gaat . Af en toe net iets te traag en iets te dik er bovenop wat betreft moraal, maar wel een dijk van een serie. Heerlijk dit.

Paradise PD - Seizoen 1 (2018)

Nou, ik ben er doorheen... thank God. Inhoudsloze herrie waarin alleen maar gewerkt wordt met "geleend" materiaal van andere komedieseries. De personages zijn niet interessant en de grappen zo afgezaagd als ze maar kunnen zijn. Er is vrijwel geen verhaallijn en de serie moet het hebben van heel veel herrie en geschreeuw. Behalve de tekenstijl is overigens ook heel de opzet van de show identiek aan Brickleberry, met het grootste verschil dat Brickleberry nog best te doen was. Paradise PD is een miskleun van jewelste waarvan ik me afvraag waarom ik dit tien afleveringen lang ben blijven volhouden.

Paranoid - Seizoen 1 (2016)

Meh... matige show die iets te vaak lollig wil zijn. Het acteerwerk van de Duitse cast is werkelijk abominabel slecht en je krijgt het gevoel dat de Britse acteurs zich ook niet helemaal op hun gemak voelen wanneer ze een zoveelste geforceerde grap moeten maken.

Wanneer de show zich in de serieuze segmenten bevindt, is het echt stukken beter en gaat het ook wat vlotter. Al met al niet meer dan een matig tussendoortje.

Pompidou - Seizoen 1 (2015)

In één woord: vreselijk.
Wat mij betreft echt een 'swing and a miss' van Matt Lucas. Het was bedoeld als een soort experimenteel humoristische serie, maar de zeer lage kijkcijfers en het harde oordeel van publiek en (grootste deel van) de media waren toch duidelijk genoeg om geen tweede serie van deze ongein te maken. Experiment mislukt.

President Show, The - Seizoen 1 (2017)

Pijnlijk 'ongrappige' serie waarbij het niveau humor zo ontzettend laag is dat zelfs 'kinderachtig' de lading niet dekt. De show zou slechts 10 afleveringen hebben, maar door het grote succes in, met name, de VS werden er nog 5 afleveringen bijbesteld en na het alsmaar groter wordende succes zijn er voor seizoen 1 nu nog 7 afleveringen besteld om seizoen 1 op 22 afleveringen te laten uitkomen. Onbegrijpelijk dat deze troep nog langer blijft bestaan.