Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Operation Repo - Seizoen 1 (2007-2008)

Hilarisch slecht programma waar ik, en ik durf het best te zeggen, vrijwel elke aflevering van gezien heb. Het is reality / docu, maar vanwege het zeer hoge 'scripted reality' gehalte slaat het geregeld helemaal nergens op. Vrijwel elke aflevering is exact hetzelfde en met name de ingehuurde acteurs die de schuldenaars moeten spelen tijdens de scripted reality gedeeltes zijn tenenkrommend slecht.

Orphan Black - Seizoen 4 (2016)

Seizoen van zeer wisselende kwaliteit waarbij matige afleveringen, nr. 1 bv., afgewisseld worden door zeer sterke afleveringen, nr. 8 bv. Over het geheel genomen is ook dit seizoen weer alleraardigst, en oogt het allemaal een stuk soberder dan in het afgelopen seizoen mede door een herontdekte focus op het daadwerkelijke plot. Acteerwerk is gelukkig nog steeds erg sterk waarbij met name Maslany erbovenuit springt. Niet al haar personages zijn altijd even geslaagd, maar de belangrijkste wel en ik geef het je te doen om zoveel rollen in één show te vertolken. Ik ben wel benieuwd naar seizoen 5.

Orphan Black - Seizoen 5 (2017)

Prima seizoen dat de laatste losse eindjes aan elkaar lijkt te breien. Echt geen seizoen 6 meer dan?
Met name Maslany springt er opnieuw bovenuit en doet het bovengemiddeld goed. Ik moet de show echt wel de complimenten meegeven dat zelfs een 5e seizoen nog steeds interessant is. Qua kwaliteit gaat het er zeker niet op achteruit, en dat is juist iets wat zo vaak gebeurd met series maar Orphan Black weet een zeker basisniveau vast te houden voor vijf seizoenen lang. Ik twijfel een beetje tussen 3,5 en 4. Al met al 3,5 ster voor dit seizoen maar 4 sterren voor de serie in zijn geheel.

Oz - Seizoen 1 (1997)

Dit was voor mij de serie waarmee mijn recentelijke 'serie verslaving' mee begon. Een jaar of 2 geleden voor het eerst gezien; wat een briljante serie. Interessant, spannend, grappig, zielig; alles zit er in. Na 2 jaar (en vele series en films verder) kan ik me iedere aflevering nog duidelijk voor de geest halen. Absolute topper deze serie.

Ozark - Seizoen 1 (2017)

Zojuist afgekeken en toch zeker onder de indruk. Zeer sterke serie die met name prima met setting weet te spelen. De karakters komen ook vrijwel allemaal goed uit de verf en de zorgvuldige opbouw zorgt ervoor dat de serie constant weet te boeien. De serie deed me dan ook op een aantal fronten sterk aan Bloodline denken. Ik heb zin in seizoen 2.