Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Lee Evans: So What Now? - Seizoen 1 (2001)

Als mega fan van Lee Evans (4x naar de UK gevlogen om zijn stand-up show te kunnen bijwonen) kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om minder dan 2 sterren te geven voor deze draak van een serie. Lee heeft de serie zelf geschreven maar gaf al in meerdere interviews aan zijn eigen show niet terug te herkennen op het moment van filmen. De studiobazen hadden zijn script herschreven en herschreven totdat er deze ellende uitkwam; een slapstick serie zonder enige diepgang of niveau.
Lee is ontzettend teleurgesteld en zijn fans en overige kijkers ook; wat over is gebleven is namelijk deze uitermate irritante en gewoon niet leuke comedy serie. Gelukkig hebben we altijd zijn stand up shows nog die natuurlijk van ongekende kwaliteit zijn.

Liegebeest - Seizoen 1 (1983-1984)

Alternatieve titel: Het Liegebeest

Ik vond de poppen altijd wel aardig. Zeker als kind vond ik die er behoorlijk lollig uitzien. Het enige dat me echt tegenstond was het geschreeuw; er wordt niet normaal gesproken maar hard en irritant geschreeuwd. 2,5*

Line of Duty - Seizoen 3 (2016)

Nondejuu, seizoen 3 stelde niet teleur! Heerlijke Britse serie over de anti-corruptie tak binnen de politie. Het acteerwerk is uitermate sterk en de verhaallijn zit goed in elkaar. Spanning, drama, actie, dit seizoen heeft het opnieuw allemaal. Ik heb genoten.

Lovesick - Seizoen 1 (2014)

Alternatieve titel: Scrotal Recall

Een beetje flauwe hap die het misschien beter doet bij tieners / begin twintigers. Als dertiger vond ik het allemaal wat gemakkelijk en werd er vooral gescoord met de inkoppertjes (lees: seksgrap, na seksgrap, na seksgrap....). Na drie afleveringen zeiden we thuis ook tegen elkaar; zullen we maar een andere serie gaan kijken?

En toch weet de serie op het einde van sommige afleveringen opeens het niveau omhoog te tillen naar een volwaardig drama. Helaas houdt het dit nergens lang vol waardoor het uiteindelijk niet veel meer is dan een poging om tussen puberale komedie en romcom in te zitten.

Matig, we zijn er hier nog niet over uit of we seizoen 2 willen zien.

Luther - Seizoen 1 (2010)

Klaar met seizoen 1! Volslagen over-the-top, onrealistische, ongenuanceerde, met fouten gevulde serie die zonder opbouw of backgroundstories een verhaal erdoorheen racet, en toch is het genieten geblazen. Het gaat allemaal in een razend tempo, er is (vrijwel) geen opvulling en de acteerprestaties zijn ruim voldoende.
Na elke aflevering kon ik niet wachten om de volgende te kijken en dat is toch echt wel een goed teken. Op naar seizoen 2 en alle (schoonheids)fouten zien we gewoon door de vingers voor big, bad John Luther!

Luther - Seizoen 3 (2013)

Dit blijft vermakelijke nonsense. De verhalen worden afgeraffeld en er is weinig tot geen opbouw, karakterontwikkeling of background, maar nog steeds weet de show ook in het derde seizoen te boeien. Het is allemaal net wat minder dan in seizoen 1 en 2 omdat het hier nog meer van de hak op de tak springt dan voorheen. Elba doet het echter prima en de spanning en enorme vaart maken veel goed.

Luther - Seizoen 5 (2019)

Opnieuw weet de serie prima te vermaken. Het blijft allemaal vrij belachelijk en van de hak op de tak springen, maar net zoals bij de vorige seizoenen zit het tempo er goed in en vliegen de afleveringen voorbij. Opvallen dit seizoen waren wel de bijzonder lelijke overgangen tussen scènes