Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Jack Whitehall: Travels with My Father - Seizoen 1 (2017)

Ik moest er even inkomen want de eerste aflevering maakte me niet bepaald enthousiast. Het voelde wat geforceerd en gespeeld. Toch even doorbijten want Whitehall kan erg lollig zijn. Gelukkig heb ik doorgezet want vanaf aflevering 2 gaat de kwaliteit omhoog. Het is een bijzonder geestige serie geworden waarbij de Whitehalls affectie en humor tonen.

Esteban zegt: Een 2de seizoen is op komst.

Hopelijk blijft het leuk, want er schuilt gevaar in teveel naar het 'scripted' aspect te gaan leunen in een tweede seizoen. We gaan het zien.

Jack Whitehall: Travels with My Father - Seizoen 2 (2018)

Eerlijk is eerlijk; ik heb meerdere keren in een deuk gelegen. Met name die echte, 'genuine' momenten tussen vader en zoon zijn hilarisch. De scripted gedeeltes kunnen me het minst bekoren, maar over het geheel genomen is het een hilarische serie. Heerlijk dit.

Jackass - Seizoen 1 (2000)

Zeer vernieuwend indertijd. Echt 'goed' was het niet en velen noemde het tekenend voor de achteruitgang van kwaliteit op televisie en in de maatschappij in het algemeen.
Toch was deze complete nonsense wel stiekem vaak grappig en beschamend op een leuke manier. Laatst nog eens wat van teruggezien... laat ik het erop houden dat ik het vroeger leuker vond

Jeff Ross Presents Roast Battle - Seizoen 1 (2016)

Alternatieve titel: Jeff Ross Presents Roast Battle II: War of the Words

Mijn vier sterren zijn puur gebaseerd op de komieken en de soms erg leuk uit de hoek komende jury. 'The Wave' slaat wat mij betreft helemaal nergens op en maakt er een soort poppenkast van; vreselijk. Gelukkig zitten zij er slechts een paar seconde in steeds. De komieken doen het prima.

Jersey Shore - Seizoen 1 (2009-2010)

Rampzalig slecht programma, dat werkelijk waardeloos is vanaf de eerste tot en met de laatste minuut. Heb je deze nonsense dan echt daadwerkelijk helemaal gekeken Robbie?, vragen jullie je natuurlijk af; ja. Helaas wel. Plaatsvervangende schaamte voor de deelnemers, makers en schrijvers. Mocht je dit nog niet gezien hebben: ik zou deze lekker overslaan als ik jullie was.

Joey - Seizoen 1 (2004-2005)

Stem in met wat Donkerwoud hierboven zegt; chemie zit wel snor. Daarnaast doet Adam Goldberg het ook erg leuk in zijn gastoptredens, maar veel bijzonders is het allemaal niet. Deze serie had ik toen deze op tv was, vaak als achtergrond opstaan. Goed te doen; weinig verhaal en een paar 'laughs'. Mager zesje. Nu moet ik ook zeggen dat ik zelf ook niks met Friends heb (mager zesje) dus die band die sommigen met Joey zullen voelen, mist ook bij mij.