Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

I Think You Should Leave with Tim Robinson - Seizoen 1 (2019)

Echt waardeloos slechte serie dit. Ik sluit me volledig aan bij ZZ TOP; nog niet één glimlach kon er bij mij vanaf en soms heb ik gewoon hard moeten nadenken over wat er dan grappig zou kunnen zijn. Robinson probeert en probeert, maar komt nergens lollig uit de hoek. Flauw, saai, langdradig, onzinnig en vooral: niet om te lachen. Wat een misser.

Edit: mijn punt verlaagt naar het minimale.

Ik Mik Loreland - Seizoen 1 (1994-1995)

Geweldige kinderserie waarin taal centraal stond. De monsters waren, zeker voor de allerkleinste, behoorlijk eng en de serie stak prima in elkaar. Jeugdsentiment, heerlijk.

Inside Amy Schumer - Seizoen 1 (2013)

Ontzettend flauwe, voorspelbare humor die voornamelijk gebaseerd is op sex. Toch heeft Amy iets en weet ze zeer zwakke sketches af te wisselen met leuke interviews. 3 sterren.

Inspector Gadget - Seizoen 1 (1983-1984)

Alternatieve titel: Inspecteur Gadget

Dit vond ik inderdaad ook altijd erg leuk. Volgens mij kwam dit toentertijd op KetNet voorbij. Iedere keer weer die ontploffende berichten vanuit het hoofdkwartier; uitstekende tekenfilm.

Wellicht dat mensen laag stemmen gebaseerd op de afgrijselijk slechte films die hier later van gemaakt zijn? Geen idee. Hoe dan ook; ik vond het leuk!

Go go Gadget arms!

IT Crowd, The - Seizoen 1 (2006)

Heerlijke serie. Absurde humor (geweldig bijvoorbeeld dat nieuwe alarmnummer) en maffe karakters. Ik amuseer me constant weer met deze serie.

It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 1 (2005)

Voor mij een absolute lifesaver op het gebied van comedy uit Amerika. Even had ik het idee dat er nog maar weinig echt goede comedies zouden komen. Hilarische serie die het vooral moet hebben van de donkere, sociaal verknipte personages en hun onderlinge relaties (en fantastische on screen chemistry). Helaas pas de eerste twee seizoenen gezien. De rest volgt hopelijk snel.

Ito-kun A to E - Seizoen 1 (2017)

Alternatieve titel: The Many Faces of Ito

Geen gemakkelijke zit, en dan te bedenken dat het maar 8 afleveringen van een minuut of 20 zijn. Het verhaal is oersaai en zwak uitgewerkt met één of andere vage poging tot twist en diepgang op het einde. Het acteerwerk is niet altijd al te best en wat me vooral stoorde was de afgrijselijke soundtrack en met name de manier waarop er met muziek gewerkt werd in deze serie. Nee, dit experiment van mij om deze serie te proberen is helaas op een domper uitgelopen.