Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Get Down, The - Seizoen 1 (2016-2017)

Volledig eens met je james_cameron (zie mijn eigen bericht erboven). Het tweede deel is zo teleurstellend dat de serie een zure nasmaak achterlaat. Onbegrijpelijk na het fantastische eerste gedeelte van de show. Je benoemt 'doorbijten' op het einde, en dat was hier ook echt het geval; het was echt uitzitten die laatste paar afleveringen. Dan te bedenken dat ik 'part 1' nog 4,5 ster gaf

Gimme Gimme Gimme - Seizoen 1 (1999)

Ontzettend foute serie die eigenlijk niet al te best is, maar zo campy dat het stiekem toch wel leuk is

GLOW - Seizoen 1 (2017)

Prima serie die zich voornamelijk nog concentreert op de begindagen van GLOW waarbij onderlinge verhoudingen centraal staan. Hier en daar vertoont de serie de nodige tekenen van diepgang, die hopelijk in seizoen twee veel verder uitgediept worden. Het ziet er allemaal prachtig uit en Alison Brie doet het meer dan goed in haar rol als strebertje met haar hart op de juiste plaats. De serie staat duidelijk nog in de kinderschoenen, maar biedt genoeg om naar te kijken. Ik ben wel benieuwd naar seizoen 2.

GLOW - Seizoen 2 (2018)

Heerlijk seizoen; wat een sympathieke serie is dit toch. Seizoen twee gaat verder waar seizoen 1 ophield. Het oogt allemaal wat professioneler en doordachter waardoor er ook wat meer 'schwung' in het verhaal komt. Brie en Maron doen het opnieuw erg goed en het plezier straal van de cast af. Daarnaast is aflevering acht extra sterk gedaan; ontzettend 'meta'.