Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Easy - Seizoen 1 (2016)

Matige serie die naar drama wil neigen, maar niet goed lijkt te weten hoe je dan diepte aan karakters kan meegeven. Het blijft allemaal erg vlak en, zoals we zo vaak zien, mondt het dan maar uit in opvulling met seks. Veel afleveringen bestaan uit te veel zaken die amper dienend zijn voor het verhaal waardoor je als kijker niet lekker in de flow komt. Het acteerwerk is overigens wel in orde, maar de verhaallijnen en met name de uitdieping laat echt nog wel te wensen over. Ik zal binnenkort seizoen 2 eens proberen. Kijken of het beter wordt.

Easy - Seizoen 2 (2017)

De show borduurt verder op het concept van seizoen 1 en weet het iets beter uit te werken dit tweede seizoen. Het blijft allemaal erg oppervlakkig en op de momenten waarop verdieping, achtergrond, motief, etc. getoond kan worden, gebeurt daar te weinig mee: óf de aflevering eindigt dan net, of er wordt gekozen voor de gemakkelijke uitkomst. Jammer, want er wordt genoeg aandacht besteed aan de opbouw. De afleveringen zijn ook zeker niet allemaal even sterk (met aflevering 7 en 8 als dieptepunten voor mij en 2,3 en 6 als de beteren) en ik kan me goed voorstellen dat dit geen serie voor iedereen is. Hippe bedoeling, flink inspelend op de huidige tijdsgeest en generaties en overall misschien een klein beetje pretentieus.

Overall: 3,5* (een hele magere 7)

Easy - Seizoen 3 (2019)

Na drie seizoen is het hipster geneuzel hopelijk wel een beetje klaar. De serie is afschuwelijk pretentieus geworden en inhoud is ver te zoeken. De dialogen zijn inderdaad aardig, maar het is ook 'praten om het praten' en dat schiet niet op. Weinig tot geen memorabele momenten / afleveringen en constant maar afleveringen vullen met seks is zo vreselijk cheap... Nee, ik ben wel klaar met deze show.

End of the F***ing World, The - Seizoen 1 (2017)

Alternatieve titel: TEOTFW

Vrij redelijke serie die het vooral moet hebben van de twee hoofdrolspelers. Het blijft verder allemaal erg braaf en volgt het standaard stramien, maar de chemie tussen Barden en Lawther zit wel snor. De afleveringen zijn erg kort waardoor het niet snel gaat vervelen. De laatste aflevering was een beetje een domper voor mij omdat het nu niet bepaald origineel of spannend eindigde. De serie is matig en stijgt net ietsje boven de middelmaat uit. 3 sterren voor de show, maar een halve ster extra voor de heerlijke soundtrack (o.a. Ricky Nelson, Wanda Jackson, Hank Williams, Brenda Lee en nog veel meer moois)