Hier kun je zien welke berichten Robbie.T. als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Camp Camp - Seizoen 1 (2016)

Net als ZAP! heb ik ook zojuist de eerste aflevering gekeken en ben ik ook niet bepaald ondersteboven geblazen. Het is wel redelijk, maar veel verder dan dat kom ik niet. De stemacteurs zijn wat houterig en qua humor is het niet bepaald je van het.

een mix tussen South Park, Happy Tree Friends en Gravity Falls
... ....het lijkt me dat dit door de makers zelf is geschreven want dat is wel een heel onterecht groot compliment dat er gegeven wordt.

Zonder aftiteling duren de afleveringen net 10 minuutjes per stuk, dus ik kijk het seizoen wel af denk ik. Vrees alleen dat deze serie niet snel mijn top tien in zal komen.

Chalet, Le - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: The Chalet

Same here joy4ever, ook deze mini-serie gisteren afgekeken. Het verhaal weet van begin tot eind te boeien en de verspringingen tussen heden en verleden werken erg goed. Daarnaast is de titelsong lekker creepy en, zoals je al zegt, de setting is fantastisch. Ook 4* van mij.

Chance de Trop, Une - Seizoen 1 (2015)

Alternatieve titel: No Second Chance

Tussen de 3 en de 3,5 ster. Het is dat ik me de eerste vijf afleveringen kostelijk geamuseerd heb, dat ik er 3,5 ster van maak. Ik ben het echter volledig met Bottleneck eens dat aflevering zes nergens op slaat. Zeer zwak, over-Amerikaans einde voor een verder prima serie. Lamy (of is het toch stiekem Dionne Stax?) doet het prima in de hoofdrol en weet te overtuigen. De slechte finale laat een onprettige nasmaak achter, maar het algemene gevoel over de serie is voldoende.

Channel Zero - Seizoen 1 (2016)

Alternatieve titel: Channel Zero: Castle Cove

Leuke horrorserie die nog een beetje zoekende is, maar (zeker voor het SyFy kanaal) goed te doen is. Schneider is zoals altijd degelijk en straalt rust uit, geen briljant acteur maar degelijk. Het verhaal is heel aardig en de personages genoeg interessant om te blijven boeien. Het gaat vooral mis op het gebied van spanning. Castle Cove zelf heeft niets engs of spannends en daar wringt het dan ook een beetje; alle kids kijken naar deze mysterieuze show en de muziek geeft aan dat dit enorm spannend zou moeten zijn, maar de flarden die wij als kijker te zien krijgen zijn totaal niet spannend, eng of wat dan ook. De poppen uit de show zijn standaard; niets aparts of horror-achtigs aan. Jammer. Verder is het allemaal rechttoe rechtaan; je weet precies waar het naartoe gaat en de serie verrast nergens. Vrij voorspelbaar, maar zoals gezegd: degelijk. Ik geef seizoen 2 en 3 zeker een kans. Met name ook omdat ieder seizoen een losstaand verhaal is.

Channel Zero - Seizoen 2 (2017)

Alternatieve titel: Channel Zero: Castle Cove

Opnieuw een vrij matig seizoen, al zijn er de nodige verbeteringen ten opzichte van seizoen 1 doorgevoerd. Met name de 'geliktheid' van het geheel is verbeterd en het feit dat John Carroll Lynch een hoofdrol heeft, kan alleen maar toegejuicht worden. Toch schort er, net als in seizoen 1, het nodige aan deze show. Het basisgegeven voor het seizoen is veel te magertjes; een half-half verhaal en dan ook nog eens uitgesmeerd over 6 afleveringen. Het resultaat; veel opvulling, veel rek en een tergend langzaam tempo. Het is bij tijd en wijlen lastig om de aandacht erbij te houden, mede door het wat warrige (en niet al te coherente) verhaal. Spanning is er niet of nauwelijks en het is allemaal ontzettend braaf. Setting voldoende, acteurs voldoende en hulde voor het willen maken van een horrorserie, daar zijn er gewoon te weinig van. Meer dan 3* zit er echter echt niet in.

Channel Zero - Seizoen 3 (2018)

Alternatieve titel: Channel Zero: Castle Cove

Seizoen 1 een 5,5(je), seizoen 2 een 6(je) en nu seizoen 3 een hele magere 6,5. Het wordt met het seizoen ietsje beter, maar het houdt niet over. Deze keer zit het aardig snor qua horror en acteurs, maar is het verhaal nodeloos wazig en ingewikkeld dat het me na een aantal afleveringen al niet heel veel meer uitmaakte hoe het de zusjes zou gaan verlopen. Gelukkig zitten er genoeg leuke momenten in het seizoen om toch nog wel de aandacht erbij te kunnen houden en Rutger Hauer blijft charismatisch. Een hele magere 6,5.

Channel Zero - Seizoen 4 (2018)

Alternatieve titel: Channel Zero: Castle Cove

Veruit het beste seizoen waarbij de focus eindelijk eens op de horror ligt. De uitwerking is meer dan prima en voor een SyFy-productie ziet het geheel er ook nog eens sterk uit.

Ik heb me goed geamuseerd met dit laatste seizoen uit de reeks.

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 1 (2012)

Leuke show die zich lekker wegkijkt. De afleveringen zijn kort en vlot en wanneer de gasten lollig zijn, is het echt een plezier om naar te kijken. Helaas zijn lang niet alle gasten leuk waardoor dit seizoen op 3 sterren komt.

Leukste van het seizoen: Ricky Gervais / Alec Baldwin
Minst leuke van het seizoen: Michael Richards

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 5 (2014)

Ups en downs dit seizoen. Fallon zoals altijd overdreven en zo nep als maar kan zijn. Miranda Sings had ik nog nooit van gehoord en daar hoef ik verder ook niets meer van te zien; verschrikkelijk. Schumer en Armisen lichtpuntjes in een verder matig seizoen.

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 6 (2015)

Leuk seizoen na een matig vijfde seizoen. Maher; wat een eikel, maar wel een leuke aflevering . Stephen Colbert vind ik eigenlijk altijd leuk om naar te kijken en ook nu stelt hij niet teleur. De aflevering met Louis-Dreyfus is erg mooi; er is duidelijk sprake van een grote waardering en liefde tussen Seinfeld en gast.

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 7 (2015-2016)

Dikke 7, daarom toch 4 sterren (ook omdat ik de show in het algemeen wel een dikke 3,5 ster waard vind). Maniscalco is een heerlijke vent, echt de Amerikaanse Lee Evans en ook de overige afleveringen zijn erg sterk. Seinfeld lijkt heerlijk relaxed te zijn en haalt op deze manier het beste naar boven in de gasten. Obama is zoals meestal 'a good sport' en komieken Ferrell en Martin stellen niet teleur.

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 8 (2016)

Opnieuw een prima seizoen, met zoals altijd de meest interessante en prachtige wagens waar Seinfeld de show mee steelt. Ook na 8 seizoenen lijkt de rek er nog lang niet uit te zijn. De gasten lijken zich echt prettig te voelen en hoewel het vaak nergens over gaat, waar zagen dat eerder bij Jerry?, zijn het vaak leuke gesprekken tussen host en gast.

Condor - Seizoen 1 (2018)

Niet veel verder dan aflevering 4 gekomen. Bijzonder zwakke serie die ook enorm prekerig en moralistisch is. Verhaaltechnisch rammelt het van alle kanten, er wordt zwak geacteerd en de personages maken de meest lachwekkende keuzes.

Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes - Seizoen 1 (2019)

Redelijke documentaire over één van de bekendste seriemoordenaars uit de moderne geschiedenis. De serie is gebaseerd op 100 uur bandmateriaal vol met gesprekken tussen Bundy en een journalist. Het grootste gemis in de serie is het niet inzetten van meer van die gesprekken. We horen slechts sporadisch wat stukken en verder is het vooral een standaard documentaire met beelden en informatie die al jaren bekend is en al veel vaker gebruikt is.

Jammer, gemiste kans zeker omdat de show veel bombarie gemaakt heeft vooraf met 'al het geluidsmateriaal dat er is' om het vervolgens amper in de serie te verwerken.

Het onderwerp is en blijft enorm interessant en daarom kan ik nog wel een 7 kwijt voor de documentaire, maar ik heb niets nieuws gezien.

Cuckoo - Seizoen 1 (2012)

Zeer matig. Ik vind Davies normaal gesproken bijzonder leuk, maar deze serie is te flauw voor woorden. Alle grappen die jouw twaalfjarige versie zou bedenken bij het lezen van het serieplot zitten ook daadwerkelijk in de serie. Samberg is vooral irritant en er wordt gewoon te weinig gedaan met het uitgangspunt. Er wordt gemakkelijk gescoord en zelfs daarin blijft het allemaal enorm braaf.

Toch wil ik het volgende seizoen gaan kijken; ik kan me niet voorstellen dat Davies zo braaf gaat blijven. Ik heb helemaal niks met Lautner en seizoen 1 nodigt nu niet bepaald uit tot het kijken van seizoen 2, maar eerlijk is eerlijk;

Greg Davies tests Taylor Lautner on British Citizenship Test - YouTube en Greg Davies Tests Taylor Lautner On British Words And Phrases | Cuckoo Series 4 Quiz part 2 - YouTube

zorgen ervoor dat ik toch wel zin heb ik de volgende seizoenen. De filmpjes tonen namelijk een heerlijke chemie tussen Davies en Lautner.

De serie staat overigens onderhand op Netflix Esteban, dus wellicht dat je de volgende seizoenen ook een kans kan geven.

Cuckoo - Seizoen 2 (2014)

Ietsje leuker dan seizoen 1. Het is nog steeds niet meer dan een 5,5, maar Davies is tenminste al wat meer op dreef dan in het uiterst tamme eerste seizoen. De lieve, naïeve vader is verdwenen en Davies presenteert zich op zijn kenmerkende manier: sarcastisch, ongeïnteresseerd en scherp. Het is nog geen Mr. Gilbert, maar hopelijk komt dat vanaf seizoen 3. Lautner is en blijft een bijzonder matige acteur die opnieuw niet weet te overtuigen. Er is wel sprake van een zekere chemie tussen Lautner en de rest van de cast en hopelijk wordt hier op voortgebouwd in de volgende seizoenen.

Deze zeer magere voldoende heeft wel de basis gelegd voor het willen blijven volhouden: ik ga seizoen 3 ook een kans geven.

Cuckoo - Seizoen 3 (2016)

Leukste seizoen tot nu toe en een (magere) zeven is wel op zijn plaats. De acteurs zijn op elkaar ingespeeld, Davies en Lautner zijn al een stuk losser, Baxendale is wat minder overdreven en Collard krijgt wat meer ruimte om zijn ding te doen. Verhaaltechnisch stelt heel de serie nog steeds niet al te veel voor, maar de chemie maakt veel goed.