ad
  • 8.107.184 stemmen

Bröllop, Begravning & Dop

Bröllop, Begravning & Dop seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Bröllop, Begravning & Dop? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Bröllop, Begravning & Dop.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Bröllop, Begravning & Dop (Seizoen 1) dateert van 2019.

Bröllop, Begravning & Dop Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Bröllop, Begravning & Dop? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Bröllop, Begravning & Dop seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Bröllop, Begravning & Dop Serie Informatie

Bröllop, Begravning & Dop is een Drama-serie uit 2019. met onder meer de acteurs Helena Bergström, Maria Lundqvist en Marie Göranzon .

Een prachtig klein stadje in Zweden. Twee nogal verschillende families ontmoeten elkaar op een bruiloft. Daar komt de moeder van de bruid door een ongewone gebeurtenis voor een onverwacht dilemma te staan. De daaropvolgende gebeurtenissen leiden tot een begrafenis en een doop.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,50 met in totaal 1 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.