ad
  • 8.175.662 stemmen

Tokyo Trial

Tokyo Trial seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Tokyo Trial? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Tokyo Trial.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Tokyo Trial (Seizoen 1) dateert van 2016.

Tokyo Trial Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Tokyo Trial? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Tokyo Trial seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Tokyo Trial Serie Informatie

Tokyo Trial is een Drama / Oorlog-serie uit 2016. Het is geregisseerd door Pieter Verhoeff met onder meer de acteurs Tim Ahern, Serge Hazanavicius en Jonathan Hyde .

Na de Tweede Wereldoorlog werden er in Japan elf internationale rechters aangesteld om recht te spreken over Japanse oorlogsmisdadigers. Tokyo Trial volgt de mannen van het zich jaren voortslepende tribunaal. Te zien is hoe de rechters het vaak fundamenteel met elkaar oneens waren en politieke bemoeienis de zaken nog eens extra bemoeilijkte.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,83 met in totaal 12 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.