• 8.985.972 stemmen

Angels in America

Angels in America seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Angels in America? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Angels in America.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Angels in America (Seizoen 1) dateert van 2003.

Angels in America Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Angels in America? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Angels in America seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Angels in America Serie Informatie

Angels in America is een Drama / Fantasy-serie uit 2003. Geregisseerd door Mike Nichols met onder meer de acteurs Al Pacino, Meryl Streep en Mary-Louise Parker .

Het is 1985, Ronald Reagan is president en aids treft de homoseksuele gemeenschap. Prior Walton vertelt zijn geliefde Lou, waar hij al 4 jaar mee samen is, dat hij ziek is. Lou verlaat Prior. Echter, hoe zieker en eenzamer Prior wordt, hoe meer spijt Lou krijgt van zijn beslissing. Tijdens een nacht vol hallucinaties krijgt Prior bezoek van een engel die hem uitnodigt een profeet van de dood te worden. Ergens verderop in Manhattan wordt Joe Pitt, een advocaat die zowel mormoon als republikein is, door de rechtse Roy Cohn gedwongen een baan te nemen bij het ministerie van justitie. Zowel Pitt als Cohn hebben geheimen die ze liever niet prijsgeven, Pitt vanwege schaamte en zijn geloof en Cohn omdat hij zijn macht wil behouden.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,69 met in totaal 26 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.