ad
  • 8.115.986 stemmen

Ghoul

Ghoul seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Ghoul? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Ghoul.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Ghoul (Seizoen 1) dateert van 2018.

Ghoul Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Ghoul? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Ghoul seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Ghoul Serie Informatie

Ghoul is een Drama / Horror-serie uit 2018. Het is geregisseerd door Patrick Graham met onder meer de acteurs Rohit Pathak, Radhika Apte en Manav Kaul .

Nadat Nida Rahim de acties van haar vader tegen de regering heeft blootgelegd, wordt ze aangesteld als nieuwe verhoorder in de afgelegen Meghdoot31-gevangenis. Een nieuwe militaire gevangene vertoont angstaanjagend gedrag, waardoor de zoektocht naar de waarheid voor een jonge verhoorder verandert in een strijd om te overleven.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,01 met in totaal 37 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.