• 8.985.489 stemmen

Koning van de Wereld

Koning van de Wereld seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Koning van de Wereld? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Koning van de Wereld.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Koning van de Wereld (Seizoen 1) dateert van 2007.

Koning van de Wereld Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Koning van de Wereld? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Koning van de Wereld seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Koning van de Wereld Serie Informatie

Koning van de Wereld is een Drama / Romantiek-serie uit 2007-2008. Geregisseerd door Guido Henderickx met onder meer de acteurs Katelijne Damen, Kevin Janssens en Jan Decleir .

Einde van de tweede wereldoorlog. De jonge Stan Vandewalle ontmoet Max in een gevangenkamp. Max herkent in Stan een groot boks talent en wordt zijn trainer. Na de oorlog leeft Stan met zijn hoofd in de wolken. Tot het noodlot toeslaat en zijn zwakbegaafde broer Aloïs sterft. Als eerbetoon zweert Stan de grootste bokser ter wereld te worden. Met zijn andere broer Romain als manager wint hij de ene wedstrijd na de andere. Hij geraakt echter in de ban van Kets, één van de machtigste figuren in de bokswereld die Stan razendsnel omhoog helpt tot kampioen van internationaal niveau. In Cuba beleeft Stan de tijd van zijn leven met zijn grote liefde Julie.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,00 met in totaal 4 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.