Mijn Series +

Gone - Seizoen 1 (2017-2018)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Matt Lopez
met Leven Rambin, Danny Pino en Chris Noth

Kick Lannigan, eenentwintig jaar oud, is een vechter. Toen ze zes was werd ze op klaarlichte dag ontvoerd, en de politie, het publiek en zelfs haar familie vreesden het ergste. En toen werd Kathleen Lannigan zes jaar later gevonden, levend en wel. In de eerste maanden na haar bevrijding worstelde Kick met PTSS, en haar ouders lieten haar tal van therapieën ondergaan, maar niets hielp. Totdat de detective die haar redde, Frank Nova, haar voorstelde te leren vechten. Kick leert boogschieten, meswerpen en vechtkunsten. Ze blonk in alles uit, en ze zwoer dat ze nooit slachtoffer zou worden. Als kinderen plotseling vermist raken, komt Kick in een neerwaartse spiraal terecht. Ze wordt benaderd door agent Frank Nova die haar bij de FBI haalt.

1. Pilot
  9. Exigent Circumstances
  10. Secuestrado
  11. Demons
  12. Rise

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.