Mijn Series +

Drama / Romantiek
Miniserie, 240 minuten

ontwikkeld door Phillippa Giles
met Romola Garai, Michael Gambon en Jonny Lee Miller

Emma Woodhouse is de verwende jongste dochter van een rijke, bezorgde vader, met wie ze aan het begin van de negentiende eeuw na het huwelijk van haar zuster alleen woont. Als haar geliefde gouvernante, die de plaats van haar moeder innam, ook is getrouwd, voelt zij zich alleen en gaat, gewend als zij is haar zin te krijgen, allerlei plannen bedenken o.a. om haar jonge protegé Harriet Smith aan een geschikte partner te koppelen. Door grote beoordelingsfouten leidt dit tot pijnlijke complicaties voor veel betrokkenen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.