Mijn Series +

Tytgat Chocolat - Seizoen 1 (2017)

Belgiƫ
Drama / Romantiek

ontwikkeld door Ben Crabbé, Raf Uten en Maurits Lemmens
met Jelle Palmaerts, Mira Bryssinck en Jan Goris

Jasper Vloemans werkt als inpakker bij het chocoladebedrijf Tytgat Chocolat en wordt verliefd op zijn collega Tina, een meisje van Kosovaarse afkomst. Wanneer Tina plots uitgewezen wordt naar haar land van herkomst, blijft Jasper met een gebroken hart achter. Achter de rug van hun familie en de directie van Tytgat Chocolat reizen haar vrienden haar achterna, aangevoerd door de smoorverliefde Jasper.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
avatar van alexspyforever
Een serie die mij zeer aangenaam heeft verrast. Dat de protagonisten met down of een andere beperking zeer goed hun mannetje kunnen staan tegen gevestigde waarden zoals een Wim Opbrouck, hoed af hoor. Ze zijn ook echt op locatie gaan filmen in Kossovo. Ook de making of was heel leuk om te zien.

avatar van arevee
Hulde voor het feit dat men acteurs met een beperking betrekt in deze serie, zij deden het nog niet eens zo slecht. Maar ik vond het verhaal gewoon niks, zeker die zijplot met onze buitenlandse vriendin & haar lief, iets dat me opvalt overigens wel, hoe belachelijk vaak gaat het niet over liefde & vriendinnen wanneer mensen met down ter sprake komen? Nee sorry, ik vond het matig, maar het project op zich is wel tof.