• 8.985.382 stemmen

The Beiderbecke Affair (1985)

Drama / Komedie | Miniserie
- Nog geen stemmen

Show titel: The Beiderbecke Affair

Genre: Drama / Komedie

Ontwikkeld door: Alan Plater

Met: James Bolam, Barbara Flynn en Terence Rigby

Eerst uitgezonden op: ITV (Verenigd Koninkrijk)

Plot The Beiderbecke Affair

Trevor Chaplin is een techniekdocent die erg veel van voetbal houdt maar nog veel meer van Jazz. Jill Swinburne is niet geïnteresseerd in voetbal en al helemaal niet in jazz. Zij geeft Engels les en is vooral van plan om de wereld te redden. Nadat Jill haar man verlaat, begint ze een steeds betere band met Trevor te krijgen en de twee delen hun dagelijkse leven met elkaar.

1. 1. What I Don't Understand Is This...

1 januari 1985 (55 minuten)

Trevor Chaplin, docent en grote muziekliefhebber, en zijn vriendin Jill komen een verkoopster op het spoor die per ongeluk een boel platen bij hen aflevert die eigenlijk van Bix Beiderbecke zijn.

2. 2. Can Anybody Join In?

13 januari 1985 (55 minuten)

Jill wordt aangehouden door de politie terwijl Trevor de achtervolging inzet op een platina blonde dame. Big Al onthult een aantal geheimen en sergeant Hobson probeert de situatie te begrijpen.

3. 3. We Call It the White Economy

20 januari 1985 (55 minuten)

Het is Trevor gelukt om de muziek te vinden waar hij achteraan zat en de campagne van Jill bereikt een hoogtepunt. Nu is het nog de vraag wie die vrouw met het mysterieuze verleden is en of sergeant Hobson het ooit zal begrijpen.

4. 4. Um ... I Know What You're Thinking

27 januari 1985 (55 minuten)

Trevor staat aan de top van een liefdesdriehoek. Sergeant Hobson zit in de problemen en Jill wordt mee uiteten genomen.

5. 5. That Was A Very Funny Evening

3 februari 1985 (55 minuten)

Jill en Trevor gaan door een emotionele crisis heen. Sergeant Hobson heeft een crisis wat betreft politiezaken. Big Al heeft een opslag crisis en iedereen probeert uit te vogelen wie McAllister is.

6. 6. We Are on the Brink of a New Era, If Only...

10 februari 1985 (55 minuten)

Een bizarre twist zorgt ervoor dat Jill en Trevor in een mysterie terechtkomen waar zelfs doodsbedreigingen aan te pas komen. Sergeant Hobson is op zoek naar roem.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.