• 8.985.932 stemmen

Camp Camp - Seizoen 1 (2016)

- Nog geen stemmen

Show titel: Camp Camp

Ontwikkeld door: Miles Luna, Gray Haddock, Jordan Cwierz en Kerry Shawcross

Met: Michael Jones (stemrol), Elizabeth Maxwell (stemrol) en Yuri Lowenthal (stemrol)

Datum van release: vrijdag 10 juni 2016

Eerst uitgezonden op: Rooster Teeth (Verenigde Staten)

Plot Camp Camp

Drie kinderen, Max, Neil en Nikki, brengen hun vakantie door op het disfunctionele kamp Camp Campbell. De nogal overdreven vrolijke David en de alles behalve optimistische Gwen zijn de kampleiders. Max, Neil en Nikki zouden niets liever doen dat het kamp ontvluchten maar hun pogingen leiden tot niets en ze kunnen er maar beter het beste van proberen te maken.

Afleveringen Seizoen 1 (2016)

1. 1. Escape from Camp Campbell

10 juni 2016 (11 minuten)

Er komt een buslading nieuwe kampeerders naar Camp Campbell en Max probeert van de gelegenheid gebruik te maken te ontsnappen. Nieuwkomers Nikki en Neil hebben belangrijke vragen.

2. 2. Mascot

17 juni 2016 (11 minuten)

David neemt de kampeerders mee op zoek naar een nieuwe mascotte. Max brengt tijd door met de Quartermaster. Nikki en Neil komen een gevaarlijk wild dier tegen.

3. 3. Scout's Dishonor

25 juni 2016 (11 minuten)

Max, Neil en Nikki proberen te ontsnappen maar dit verloopt niet zoals gepland. Nikki keert terug naar een vreselijke plek. Neil past zich aan. Max wordt gevangen genomen.

4. 4. Camp Cool Kidz

1 juli 2016 (11 minuten)

De kinderen nemen de leiding over en deze revolutie wordt geleid door Max. Nikkie probeert indruk te maken op Ered. Max en Neil moeten vechten voor hun rechten om te kunnen feesten.

5. 5. Journey to Spooky Island

8 juli 2016 (11 minuten)

Max, Neil en Nikke gaan naar het mysterieuze Spooky Island om op zoek te gaan naar geesten. Een verdachte Quartermaster heeft hen echter aangeraden dit niet te doen.

6. 6. Reigny Day

22 juli 2016 (11 minuten)

Camp Campbell wordt bezocht door de speciale kamp critici. David is van plan indruk op ze te maken om een prestigieuze prijs in de wacht te slepen. Nikki en Max gaan op zoek naar de vermiste Neil.

7. 7. Romeo & Juliet II: Love Resurrected

29 juli 2016 (11 minuten)

Preston dwingt de kinderen een toneelstuk op te voeren. Max steelt de telefoon van David. De Flower Scouts stalken Neil. David ontmoet een nieuwe persoon.

8. 8. Into Town

5 augustus 2016 (11 minuten)

David gaat de stad in om wat stoom af te blazen en de kinderen volgen hem om te zien waar hij kwaad om wordt. Neil krijgt een baantje. Max vreest voor zijn leven.

9. 9. David Gets Hard

19 augustus 2016 (11 minuten)

David schakelt de hulp van Gwen en Max in om wat stoerder te worden voordat hij naar het gedragscorrectiekamp van Nurf gaat. Het is echter een erg zwaar kamp en het is nog maar de vraag of David zich hier kan redden.

10. 10. Mind Freakers

26 augustus 2016 (11 minuten)

Harrison heeft een nieuwe goocheltruc en Neil kan er maar niet achter komen hoe deze werkt. Neil wordt er wanhopig van en zet alles op alles om de truc door te hebben.

11. 11. Camporee

2 september 2016 (11 minuten)

De Campbell kampeerders wordt gedwongen mee te doen aan een jamboree tegen de rivaliserende kampen de Wood Scouts en de Flower Scouts. Pikeman sluit een weddenschap af met Campbell. David probeert de kinderen te laten samenwerken.

12. 12. The Order of the Sparrow

9 september 2016 (11 minuten)

In een poging de kamp stemming er goed in te krijgen, besluit David het oude ritueel The Order of the Sparrow in te zetten. Hij belooft de kinderen dat ze er een prijs mee kunnen winnen.

Gratis te zien op YouTube; ZAP!.

Wordt ergens omschreven als een mix tussen South Park, Happy Tree Friends (ken ik niet, geloof ik) en Gravity Falls (hele korte stukjes van gezien).

Ben benieuwd, de tekenstijl staat me wel aan, nu hopen dat het werkt / grappig is.

Bedankt dikdik55, voor het rappe toevoegen!

Episode 1 gezien. Weinig bijzonder. Beetje grofgebekt, beetje grof geweld, maar verder... De karakters zijn wel aardig gedaan (getekend), maar geen van allen springt er echt uit en de stemmen zijn al helemaal niet bijzonder. Maar toch: ook niet echt slecht. Misschien t.z.t. nog es een aflevering proberen.

Net als beek0369 heb ik ook zojuist de eerste aflevering gekeken en ben ik ook niet bepaald ondersteboven geblazen. Het is wel redelijk, maar veel verder dan dat kom ik niet. De stemacteurs zijn wat houterig en qua humor is het niet bepaald je van het.

een mix tussen South Park, Happy Tree Friends en Gravity Falls
... ....het lijkt me dat dit door de makers zelf is geschreven want dat is wel een heel onterecht groot compliment dat er gegeven wordt.

Zonder aftiteling duren de afleveringen net 10 minuutjes per stuk, dus ik kijk het seizoen wel af denk ik. Vrees alleen dat deze serie niet snel mijn top tien in zal komen.

Ik ben wel een adult animation fan, maar deze spreekt me niet meteen aan. Misschien dat ik 't eens check tussendoor.