Mijn Series +

Bad Education - Seizoen 1 (2012)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Jack Whitehall
met Jack Whitehall, Jack Binstead en Sarah Solemani

Bad Education speelt zich af op de Abbey Grove school in Hertfordshire. De jonge Alfie is een vreselijk slechte geschiedenisdocent die vooral bezig is met indruk proberen te maken op zijn vrouwelijke collega mevrouw Gulliver, de biologiedocente. Alfie wil daarnaast vooral een vriend zijn voor zijn leerlingen en hangt de populaire docent uit. Assistent directrice Pickwell is een docente van de oude stempel en kan haar jongere collega's niet uitstaan. Ze wil er alles aan doen om een goed geoliede en zeer gedisciplineerde school te creëren. Alfie botst dan ook geregeld met haar maar heeft het geluk dat hij Fraser, de directeur, achter zich heeft staan. Fraser wil namelijk net zo cool als Alfie zijn.

1. Parents' Evening
  2. Sex Education
  3. Self Defence
  4. School Trip
  5. Football Match
  6. Politics

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.