Mijn Series +

Teachers - Seizoen 3 (2003)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

ontwikkeld door Tim Loane
met Tamzin Malleson, Gillian Bevan en Ursula Holden Gill

Teachers speelt zich af op Summerdown School in Bristol, Engeland. De docenten op deze school gedragen zich alles behalve voorbeeldig en zijn geregeld nog kinderachtiger dat de studenten die ze moeten opleiden. Zo is de Engels docent Simon helemaal niet geschikt voor het vak en komt hij geregeld in de problemen terecht. Susan, de wiskunde docente, heeft altijd advies voor iedereen en wil met iedereen bevriend raken. Jenny, docente Engels, heeft nogal een grote mond en keurt het gedrag van Simon af. Brian en Kurt zijn docent gymnastiek en informatica maar halen constant rare fratsen uit en vertonen nogal vreemd gedrag.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.