• 8.985.754 stemmen

Bates Motel - Seizoen 3 (2015)

Show titel: Bates Motel

Ontwikkeld door: Carlton Cuse, Kerry Ehrin en Anthony Cipriano

Met: Vera Farmiga, Freddie Highmore en Max Thieriot

Datum van release: maandag 9 maart 2015

Eerst uitgezonden op: A&E (Verenigde Staten)

• SkyShowtime Bekijk seizoen 3 via SkyShowtime

Plot Bates Motel

Freddie Highmore is Norman Bates, een 17-jarige jongeman die, na de dood van zijn vader, samen met moeder Norma Louise naar het kustplaatsje White Pine Bay in Oregon is verhuisd om daar een nieuw leven te beginnen. Moeder Bates heeft het vervallen Seafairer Motel gekocht om samen met haar zoon een nieuwe start te maken. Norman raakt op zijn eerste schooldag bevriend met een groepje schoolmeisjes. Dezelfde dag maken ze ook kennis met de vorige eigenaar van het hotel, die zijn eigendom terug komt eisen.

Afleveringen Seizoen 3 (2015)

1. 1. A Death in the Family

9 maart 2015 (45 minuten)

Norman en Emma maken een keuze over hun toekomst. Norma heeft een gesprek met Norman over zijn grenzen.

2. 2. The Arcanum Club

16 maart 2015 (45 minuten)

Norma en Norman richten zich op de verdwijning van Annika. Norma komt achter de waarheid van de Arcanum club.

3. 3. Persuasion

23 maart 2015 (45 minuten)

Norman's relatie met Emma verzwakt zijn band met Norma. Romero stelt Norman een paar moeilijke vragen.

4. 4. Unbreak-Able

30 maart 2015 (45 minuten)

Emma en Norman brengen een dag door buiten het motel. Romero onderzoekt twee vreemde overlijdensgevallen. Norma keert terug naar school. De geheimen van Caleb en Dylan lopen gevaar.

5. 5. The Deal

6 april 2015 (45 minuten)

Norma gaat naar Romero wanneer ze het gevoel heeft in een machtige positie te verkeren.

6. 6. Norma Louise

13 april 2015 (45 minuten)

Norma beleeft een leven buiten White Pine Bay. Emma en Dylan werken aan hun band, terwijl ze Norman helpen.

7. 7. The Last Supper

20 april 2015 (45 minuten)

Norman gaat akkoord met het zoeken van hulp. Dylan krijgt verontrustend nieuws over de gezondheid van Emma.

8. 8. The Pit

27 april 2015 (45 minuten)

Romero confronteert Norma met nieuwe informatie. Caleb en Dylan nemen een risico.

9. 9. Crazy

4 mei 2015 (45 minuten)

Norman brengt de dag door met een onverwachtse bezoeker. Norma doet haar best om een geheim te bewaren.

10. 10. Unconscious

11 mei 2015 (45 minuten)

Norman's problemen brengen Norma naar het randje. Emma toont een onverwachtse reactie op goed nieuws.

avatar van lowieke

lowieke

Heb tot 6 gezien en vind het het beste seizoen. Her en der wat Twin Peaks invloeden. Kan misschien niet tippen maar er is duidelijk een invloed.

Zo een vet moment als in afl 6 Norman begint met het dragen van Norma's jurk. Klein Kippenvel momentje.

Inderdaad, dat lijntje met die rijkelui deed me (bij herkijken) ook denken aan Twin Peaks. Tot nu is dit mijn favoriete seizoen, maar het scheelt niet veel met 1 & 2 - hier zitten al met al de meest sterke momenten in. Er wordt ook steeds meer toegewerkt naar De Film, da's ook leuk.

Ik merk nu pas dat Ryan Hurst (Chick Hogan) de onvergetelijke Lump speelde in The Ladykillers (2004) - MovieMeter.nl... onherkenbaar, en toch had ik ergens een idee, denk ik.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

Dit seizoen vind ik ook beter dan seizoen 1 en 2. De verhouding tussen moeder en zoon is soms tenenkrommend en dat maakt het zo leuk. De verschillende karakters in de serie zijn goed gecast. Freddie Highmore speelt een geweldige rol. 3.5

avatar van Daan258

Daan258

Nou, ik moet zeggen dat de serie mij eigenlijk best tegenvalt.

Het blijft allemaal zo langdradig en gebeurd er niet eens zo veel. Nu al 3 seizoenen gezien en kan niet echt zeggen dat ik me er super mee vermaakt heb. Het is wel net wat beter dan zijn vorige seizoen maar alsnog vond ik het een redelijk lange zit.

Twijfel of ik nog doorga met deze serie.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Piglet

Vooral het laatste seizoen is erg goed. Ik vond de eerste seizoenen ook prima te kijken ondanks dat ik met je eens ben dat er niet heel veel gebeurd. Ik ben bljj dat ik de serie heb afgekeken want uiteindelijk vond ik het een geniale serie.

avatar van Daan258

Daan258

Tja, lastig. Om nu nog 2 seizoenen te kijken omdat het dan pas een stuk beter gaat worden? Ik weet het nog niet. Ik laat hem voor nu even liggen en misschien dat ik hem later weer oppak.